وبلاگ آموزش سئو
اشتباهات سئو که باعث تضعیف وب سایت های کسب و کار الکترونیک می شود
هیچ زمانی بهتر از الان برای پیوستن به بازار آنلاین جهانی وجود ندارد، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. این در واقع یک فرآیند پیچیده با تفاوت های ظریف است که تا حد زیادی بر رتبه بندی سایت کسب و کار الکترونیک و موفقیت کلی تأثیر می گذارد. صدها وب سایت کسب و کار...
استراتژی های لینک سازی برای کسب و کار الکترونیک
اگر شما نیز یک وب سایت کسب و کار الکترونیک دارید، باید بسیاری از موارد را در یک راستا نگه دارید تا مردم بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. در واقع، این مربوط به هر وب سایت دیگری است که باید در بالای رتبه بندی جستجو قرار گیرد. هنگام صحبت در مورد وب سایت های پیشرو در...
چگونه هدف گذاری کلمات کلیدی خود را بهبود بخشید
انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف در بازاریابی محتوای شما می تواند رتبه شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو افزایش دهد. همچنین می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و حتی شهرت برند شما را به عنوان یک رهبر صنعت افزایش دهد. در عین حال، هدفگیری کلمه کلیدی میتواند...
راهنمای SEO برای صنعت خودرو
صنعت خودروسازی به شدت رقابتی است و موفقیت یک کسب و کار بستگی به این دارد که چقدر بتواند مشتریان را جذب و حفظ کند. بهینه سازی موتورهای جستجو در حال تبدیل شدن به یک جزء حیاتی از برنامه های بازاریابی برای شرکت های صنعت خودرو در عصر دیجیتال فعلی است. با ظهور دستگاه های...
۱۳ نکته سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
برای اطمینان از موفقیت شرکت شما، داشتن بهترین محصولات و خدمات در جهان کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که مردم به راحتی می توانند آنها را پیدا کنند. اینجاست که تسلط بر نتایج Google SERP بسیار مهم می شود. باز کردن این نکات صفحه اول SEO نه تنها شما را مورد...
۵ نکته برای افزایش ترافیک اپلیکیشن موبایل
مصرف کنندگان جهانی در طول سال ۲۰۲۲ حدود ۱۱۰ میلیارد دلار در بازی های موبایل و ۵۷ میلیارد دلار در برنامه های تلفن همراه غیربازی سرمایه گذاری کردند. در حالی که تقاضا برای برنامه های تلفن همراه بیشتر از همیشه است، رقابت چندان دور نیست. از سه ماهه سوم همان سال، Google...
آیا می توانید ChatGPT و SEO را ادغام کنید؟
ChatGPT از زمان آغاز به کار خود انقلابی را در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی رهبری کرده است. با این حال، آیا این چت بات می تواند برای اهداف سئو کار کند یا بیشتر یک تازگی است؟ اگرچه مفهوم هوش مصنوعی برای مدت طولانی وجود داشته است، اما هرگز دست یافتنی تر از چند...
ایجاد محتوای SEO: راهنمای جذب و تبدیل مخاطبان شما
مهم نیست که چه محصولات یا خدماتی را می فروشید، در نهایت، شما به سادگی در کسب و کار کمک به مردم هستید. شما به مردم کمک می کنید تا بر چالش های خود غلبه کنند و به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر حرکت کنند. برای انجام این کار به خوبی، باید بارها و بارها محصولات و خدمات خود را به...
بهینه سازی کلمات کلیدی: کشف اسرار رتبه بالاتر در موتورهای جستجو
در قلب هر کمپین موفق سئو، مجموعه ای از کلمات کلیدی انتخاب شده عاقلانه وجود دارد، اما برای بهینه سازی کلمات کلیدی دقیقاً به یک متخصص نیاز دارد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کمپین بازاریابی محتوای شما چیزی فراتر از این است که بفهمید افراد از چه عباراتی...
۱۰ تکنیک برای افزایش ترافیک وبلاگ شما در سال ۲۰۲۴
افزایش ترافیک وبلاگ کلید بازاریابی محتوا است. محتوای خوب می تواند درگیر باشد، اما برای دیده شدن باید در کانون توجه باشد. جذب مخاطبان واجد شرایط، کلید رسیدن به نتایج بهتر است. هیچ فرمولی برای ایجاد جذابیت بیشتر وجود ندارد. این کار مستلزم تلاش مستمر است زیرا راه های...
مهم ترین اهداف سئو در سال ۲۰۲۴
کاهش نرخ پرش، دریافت بک لینک و افزایش سرعت صفحه برخی از مرتبط ترین اهدافی هستند که کسب و کار شما باید به دنبال آنها باشد. در طول سالهای گذشته، چشمانداز بهینهسازی موتورهای جستجو به طور مداوم تکامل یافته و پیچیدگی آن افزایش یافته است. با توجه به نقش محوری آن در...
برای موفقیت در بازاریابی محتوا به شانس تکیه نکنید
ایده شانس کاملا غیرقابل پیش بینی و غیرقابل کنترل است. چیزی که مسئولیت را کاملاً از خود شما می گیرد و نتیجه را به شانس واگذار می کند. اما همانطور که همه می دانیم، نمی توان همه چیز را به شانس واگذار کرد. اغلب اوقات، ما باید مسئولیت را بر عهده بگیریم و نتایجی را که می...
چرا کسب و کار شما باید بازگشت سرمایه سئو را اندازه گیری کند؟
سرمایه گذاری در سئو منجر به تبدیل بیشتر، ترافیک ارگانیک و هزینه کمتر برای جذب سرنخ های جدید می شود. اما چگونه می توانید ROI را که از آن دریافت می کنید اندازه گیری کنید؟ سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهم ترین استراتژی ها برای به دست آوردن دید آنلاین...
۵ گام برای موفقیت در بازاریابی اپلیکیشن موبایل
فرض کنید یک ایده خلاقانه اپلیکیشن موبایل در ذهن دارید، از چه روش هایی برای بازاریابی بین المللی اپلیکیشن خود استفاده خواهید کرد؟ تعداد اپلیکیشن های موبایل در اپ استور و گوگل پلی روز به روز در حال افزایش است. تخمین زده می شود که ۲.۱ میلیون برنامه در گوگل پلی و حدود ۲...
۷ تاکتیک بهینه سازی محتوا برای جلوگیری از اشتباهات سئو
بهینه سازی محتوا بدون شک یک تکنیک ضروری دیجیتال مارکتینگ است. اهمیت سئو در این واقعیت است که بدون داشتن رتبه مناسب در نتایج جستجو، نرخ ترافیک پایین خواهد بود. نرخ پایین ترافیک بر موفقیت کلی وب سایت تأثیر می گذارد زیرا منجر به نرخ کلیک پایین، نرخ فروش پایین و نرخ تبدیل...
آیا باید در مورد Domain Authority نگران باشید؟
آیا تا به حال در مورد اهمیت اعتبار دامنه در خود فکر کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار یا یک حرفه ای بازاریابی باشید، باید معیار اصلی شما باشد. این می تواند کلیدی برای افزایش دید وب سایت شما در موتورهای جستجو باشد. چه یک مبتدی یا یک متخصص سئو باشید، این محتوا به شما کمک می...
اهمیت تبلیغات گوگل برای تولید سرنخ
تبلیغکنندگان موفق، نسل اول بازاریابی را بهعنوان یک محرک درآمد میبینند، نه فقط یک محرک. در برخی موارد، ما می توانیم مانند یک کسب و کار الکترونیک عمل کنیم. هر کسب و کاری متفاوت عمل میکند و در برخی موارد، تبلیغکنندگان ممکن است با محدودیتهای محصول Google...
تجربه مولد جستجو چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟
به لطف گزینه هایی مانند ChatGPT و Bing Chat، کاربران وب امروزی به خوبی با فناوری هوش مصنوعی مدرن آشنا هستند. اکنون تجربه مولد جستجوی جدید گوگل نیز بخشی از این ترکیب است. اما Search Generative Experience چیست و چگونه بر پیشرفت سئو تاثیر می گذارد؟ هنگامی که مردم مفهوم...
مزایای نوشتن محتوای آزاد
نوشتن محتوای آزاد می تواند یک راه عالی برای کار از راه دور و در عین حال کسب درآمد خوب باشد. اگر مهارتهای املایی و گرامر قوی، همراه با خلاقیت، سازگاری و نگاه دقیق به جزئیات دارید، این حرفه ممکن است برای شما مناسب باشد. آیا همیشه در مورد دستور زبان و املای خود کوشا...
چگونه هزینه تبلیغات کسب و کار الکترونیک خود را برای بازگشت سرمایه بهینه کنید
این راهنما هشت حوزه را شناسایی می کند که می توانید تلاش های بهینه سازی خود را برای بهبود ROI متمرکز کنید. ۱. روی تاکتیک های قیف بالایی سرمایه گذاری کنید بسیاری از تبلیغکنندگان بیش از حد روی معیارهای تبدیل آخرین کلیک و درآمد متمرکز میشوند و تاکتیکهای پایینتری را...
چرا ترافیک ارگانیک برای استراتژی آنلاین شما حیاتی است؟
بازاریابی دیجیتال با جذب افراد شروع می شود. اگر نتوانید مخاطبان مناسب را به کانال های دیجیتال خود بیاورید ، نتیجه ای نخواهید گرفت. برای مدت طولانی، روش های اصلی جلب توجه مشتریان بالقوه پرداخت می شد. اما با توسعه مداوم اینترنت، این سناریو مطمئناً به سمت یک...
Google بهروزرسانی اصلی آگوست ۲۰۲۳ را تکمیل کرد
گوگل بهروزرسانی اصلی آگوست ۲۰۲۳ خود را بهطور کامل منتشر کرده است که بر رتبهبندی جستجو در بخشهای مختلف تأثیر میگذارد. علاوه بر یک بهروزرسانی اصلی در ماه مارس، گوگل دو بهروزرسانی بررسی را در فوریه و آوریل در اوایل سال جاری منتشر کرد. در حالی که بهروزرسانی اصلی...
نحوه ایجاد پیش بینی SEO
با توجه به اینکه بودجههای دیجیتال بیشتر از همیشه مورد بررسی قرار میگیرند، فشار زیادی برای نشان دادن ارزش فعالیت سئوی شما به کسب و کار یا سازمانهای مشتری شما وجود دارد. فرآیندهایی وجود دارد که میتوانید برای شروع به تعیین کمیت ارزش سئو پیشبینیشده طی کنید. برای...
چه زمانی که کسب و کار شما نیازی به سئو ندارد؟
سئو ممکن است پاسخ فوری به نیازهای بازاریابی دیجیتال شما نباشد. در اینجا به این نکته اشاره شده است که چرا سئو ممکن است بهترین گزینه برای یک کسب و کار نباشد، با جایگزین ها و بینش هایی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است سرمایه گذاری ارزشمندتری باشد . ۱. به نتایج سریع نیاز...
جان مولر گوگل: سئوی فنی از بین نمی رود
جان مولر از گوگل می گوید که سئوی فنی هنوز اهمیت دارد، علیرغم ادعاهایی که اهمیت آن کم شده است. از زمان بهروزرسانی سند سیستمهای رتبهبندی گوگل، جامعه سئو درباره اهمیت سئو فنی بحث کرده است. گوگل تصریح می کند که علیرغم تغییرات اسناد، عناصر فنی کلیدی باقی می مانند. جان...
۹ راه برای افزایش فروش مشتریان در PPC
مشتریان ممکن است در امتحان چیزهای جدید مردد باشند. اما این وظیفه آژانس شما است که آنها را به سمت راه حل بازاریابی مناسب برای رشد کسب و کارشان هدایت کند. و در بسیاری از موارد، راه حل مناسب بازاریابی PPC است. می توانید از این روش های آزمایش شده و واقعی برای فروش بیشتر...
استراتژی سه گانه تحقیق کلید واژه: حجم، سختی، قصد
بازاریابی جستجو یک صنعت همیشه در حال تغییر است، اما حتی در میان جنبش مولد هوش مصنوعی، یک چیز ثابت می ماند: کلمات کلیدی. شناسایی با ارزش ترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما می تواند باعث دیده شدن و حضور آنلاین شما شود یا باعث ایجاد فاصله بین شما و رقیب شما شود. اما فقط...
استراتژی های اثبات شده برای نوشتن ایمیل های ارتباطی که نتیجه می گیرند
در سال ۲۰۲۰، بسیاری از شرکتها به دلیل همهگیری COVID-19 به سمت دسترسی به ایمیل روی آوردند. اکثر آنها موفقیت و دسترسی بیشتر را گزارش می دهند زیرا همه چیز به طور ناگهانی و سریع به حالت آنلاین تغییر می کند. و این تغییر قطعاً جنبههای بازاریابی دیجیتال و دسترسی به مشتری...
باهوش ترین وبلاگ های آژانس سئو که باید در سال ۲۰۲۳ دنبال کنید
داشتن ابزار مناسب برای رشد کسب و کار و همکاری بین تیم ها ضروری است. نرم افزار مدیریت پروژه سازمانی به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید و همکاری تیمی را آسان می کند. هنگامی که صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) هنوز یکی از...
کدام یک از این ۴ نوع تولید محتوا برای شما مناسب است؟
اگر میخواهید یک برنامه بازاریابی محتوای موفق ایجاد کنید، عاقلانه است که انواع مختلف داراییهای محتوا را که به تلاشهای بازاریابی محتوای موفق کمک میکنند، درک کنید و همچنین اینکه کدام نوع برای هر مرحله از سفر خرید مشتری مناسبتر است. گام بعدی که معمولاً برای...