وبلاگ آموزش سئو

نحوه ایجاد آژانس سئو و یافتن موفقیت را کشف کنید

راه اندازی یک آژانس سئو یک تلاش بزرگ است. مانند هر نوع آژانس بازاریابی ، طیف وسیعی از ملاحظات وجود دارد که باید هنگام شروع به کار به عنوان یک کسب و کار، جمع آوری سرمایه، حل و فصل مسائل حقوقی و مالی و مشخص کردن اینکه دقیقاً به چه سمت و سویی می‌روید، توجه داشته باشید....

کشف نشانه گذاری طرحواره: راهنمای جامع برای بهبود سئو

استفاده از نشانه گذاری طرحواره برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر سایت شما منجر به فهرست های SERP غنی و جذاب می شود که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند. وقتی صحبت از سئو به میان می آید، چیزی به نام خیلی کامل وجود ندارد. هرچه بیشتر بتوانید برای کمک به...

چگونه یک آژانس سئو به تسلط بر بازار کمک می کند

آخرین باری که پس از دو صفحه اول گوگل، مرتبط ترین پاسخ را برای جستجوی خود پیدا کردید، چه زمانی بود؟ موتورهای جستجو مانند گوگل بر بهینه سازی سئو تکیه می کنند تا دقیق ترین و مرتبط ترین اطلاعاتی را که به دنبال مصرف کنندگان هستند ارائه دهند. با توجه به اینکه اکثر مشتریان...

۵ عنصری که هر پست وبلاگ عالی باید داشته باشد

هنر وبلاگ نویسی می تواند برای افراد ناآشنا غیرقابل درک به نظر برسد. با این حال، چیزهای بیشتری جز بیرون کشیدن محتوا از هوا وجود دارد. ده ها مؤلفه وجود دارد که در ایجاد یک پست وبلاگ عالی نقش دارند. این اجزا بسته به هر هدفی که ممکن است داشته باشید تغییر خواهند کرد. خواه...

سئو سایت وردپرسی

سئو وردپرس یک فرآیند چند مرحله ای است که در آن شما وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید تا بتوانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشید. این به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب کنید و بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان تبدیل کنید....

چگونه مشتریان سئو را متناسب با آژانس خود بدست آورید

سئو یک نگرانی اساسی برای هر کسب و کار عصر دیجیتال است، بنابراین یک آژانس سئو که به خوبی اداره می شود آینده بالقوه روشنی در پیش دارد. اما جذب و جذب مشتریان مناسب امری ضروری است. در اینجا نگاهی دقیق تر به نحوه به دست آوردن مشتریان سئو که واقعاً برای آژانس شما مناسب...

نحوه بهینه سازی برای هدف جستجو

اگر می‌خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو مرتبط باشید، ایجاد محتوایی که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد مهم است. هدف موتورهای جستجو ارائه نتایجی است که به بهترین نحو هدف یک پرس و جوی خاص را برآورده کند.  در اینجا نکاتی در مورد بهینه سازی برای هدف جستجو و بهبود...

رویکرد شما به محتوا چگونه باید تغییر کند: افراد، فرآیند و فناوری

با افزایش استفاده از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی و موتورهای جستجو، هوش مصنوعی را در نتایج SERP ادغام می کنند، میدان نبرد محتوای جدیدی پدید آمده است. در نتیجه، بهینه سازی محتوا در حال تکامل است که توسط تعامل پویا بین افراد، فرآیندها و فناوری شکل گرفته است. این...

آیا موتورهای جستجو می توانند محتوای هوش مصنوعی را شناسایی کنند؟

انفجار ابزار هوش مصنوعی در سال گذشته به طور چشمگیری بر بازاریابان دیجیتال، به ویژه آنهایی که در سئو هستند، تأثیر گذاشته است . با توجه به ماهیت زمان‌بر و پرهزینه تولید محتوا، بازاریابان برای کمک به هوش مصنوعی روی آورده‌اند که نتایج متفاوتی را به همراه داشته است. با...

۹ گام اساسی در ایجاد یک استراتژی سئو برنده

خرید آنلاین دنیا را فرا گرفته است. در حالی که مردم هنوز برای برداشتن وسایل به فروشگاه می دوند، جذابیت خرید تقریباً هر چیزی از راحتی خانه شما غیرقابل توقف است. اگر کسب و کار شما به جای محصولات، خدمات می فروشد، احتمال باورنکردنی وجود دارد که اکثر مردم آن را به صورت...

تکنیک آسمان خراش در سئو چیست و چگونه کار می کند

تکنیک آسمان‌خراش یک تاکتیک ایجاد لینک سئو است که شامل یافتن محتوای رقابتی است که سایت‌های دیگر به آن پیوند می‌دهند، چیزی بهتر ایجاد می‌کنند و سپس سایت‌ها را تشویق می‌کنند تا به شما لینک دهند. روش آسمان خراش توسط برایان دین از Backlinko  اختراع شد. او گفت که...

گزارش های ضروری GA4 که برای اندازه گیری کمپین های SEO خود نیاز دارید

در سال گذشته نشنیدن یا صحبت در مورد GA4 سخت بوده است. علیرغم اینکه مستقیماً به استراتژی یا تاکتیک‌های سئو مرتبط نیست، یکی از به‌روزرسانی‌های مورد بحث گوگل در جامعه سئو و بسیار گسترده‌تر بوده است. Google Analytics پلت فرم محبوب برای نظارت، اندازه گیری و درک تعامل با وب...

نحوه محاسبه و بهبود نرخ ریزش آژانس خود

برای رشد آژانس خود، باید تعدادی از مشتریان خود را از دست بدهید. در حالی که در ابتدا درست به نظر می رسد، در واقع ارزشی در این فکر وجود دارد. درک اینکه چرا مشتریان را ترک می کنند، شما را قادر می سازد تا رویکرد جذب و نگهداری خود را بهبود بخشید.  بنابراین اگر صاحب...

۸ روش برای افزایش استراتژی SEO متن جایگزین

می دانید که متن جایگزین برای سئو مهم است. در واقع گوگل اعلام کرده است که متن جایگزین یک فاکتور رتبه بندی است و با افزایش جستجوی بصری، توصیف تصاویر شما برای مرورگرهای وب اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اما فراتر از یک جمله کوتاه که تصویر را توصیف می کند، چگونه می توانید...

چگونه سیگنال های اقتصاد کلان را در استراتژی سئو خود بگنجانیم

شاید سئو اولین ابتکاری نباشد که هر کسی هنگام استراتژی‌سازی نحوه ترکیب زوایای اقتصاد کلان در کمپین‌های بازاریابی خود به آن فکر می‌کند، اما اگر این کار را انجام ندهید، شرایط را از دست می‌دهید. سیگنال های تماشای عبارتند از: رتبه بندی اعتماد مصرف کننده روندهای سرمایه...

راهنمای بهینه سازی محتوا برای ۴ نوع محتوای کلیدی

همانطور که بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین قابل اجرا به رسمیت شناخته می شود، کسب و کارها در حال تولید محتوا از همه نوع با سرعتی سریع هستند. اما اگر محتوای قانع کننده پیدا نشود چه فایده ای دارد؟ حقیقت این است که اگر مخاطب شما آن را پیدا نکند،...

۱۰ استراتژی اساسی بهینه سازی وب سایت

گوگل به طور رسمی ۲۴ سال پیش در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد. از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است، اما یک چیز ثابت مانده است. اگر به سادگی بر روی اصول اولیه تمرکز کنید، همچنان می توانید در فضای آنلاین بسیار موفق باشید. البته، اصول اولیه در سال ۲۰۲۲ بسیار متفاوت از اصول...

۸ تکنیک بهینه سازی وب سایت که باید از آنها استفاده کنید

وب سایت شما قدرتمندترین ابزار تبدیل شماست. اما اگر به‌درستی بهینه‌سازی نشده باشد، ممکن است صدها، شاید هزاران دلار، هر ساله با بازگشت سرمایه بسیار کمی برای حفظ آن هزینه کنید. وب‌سایتی که به‌درستی بهینه‌سازی نشده باشد، مشتریان بالقوه را به صفحه شما جذب نمی‌کند و...

۸ گام برای یک استراتژی سئو موثر در سال ۲۰۲۳

سئو مخفف عبارت بهینه سازی برای موتورهای جستجو است که به معنای برداشتن گام هایی برای بهینه سازی یک وب سایت برای بهبود دید و رتبه بندی موتورهای جستجو است. سرمایه گذاری در سئو نه تنها می تواند دید آنلاین شما را افزایش دهد، بلکه تجربه کاربری را نیز بهبود می بخشد و در...

متن های سئو گرا: نحوه نوشتن محتوای سئو دوستانه

این راهنما به شما در نوشتن مقالات قانع‌کننده کمک می‌کند تا مخاطبان شما را مطالعه کنند و اطلاعات مفید و طراحی شده‌ای را از آن دریافت کنند. به یاد داشته باشید که نوشتن یک مقاله سئو پسند، بیش از هر چیز دیگری به معنای خوب نوشتن است . یک مقاله سئو دوستانه چه اجزایی دارد؟...

راهنمای مبتدیان برای تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی فعالیت جستجو و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است که کاربران در موتورهای جستجو (مانند گوگل، بینگ، یاهو یا آمازون) برای پاسخ به یک سوال یا حل یک مشکل به دنبال آن هستند. این نقش حیاتی در استراتژی سئوی شما ایفا می کند و می تواند به شما در رتبه بندی در بین...

چگونه کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کنیم

چگونه می توان ایده های مناسب برای ایجاد محتوایی را پیدا کرد که به راحتی در SERP قرار گیرد؟ کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجوی کم هستند که می توانند به شما کمک کنند. بیایید ببینیم آنها چه هستند، چگونه آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده...

نقشه سایت XML چیست: نحوه تولید و ارسال آن به گوگل

نقشه سایت XML یک فایل خاص است که در آن می توانید تمام صفحات وب سایت خود را فهرست کنید. به عبارت دیگر، به شما این امکان را می دهد که تمام URL های سایت خود را به طور منظم نشان دهید. همچنین به گوگل اجازه می دهد تا وب سایت شما را به روشی آسان کنترل کند، آن را اسکن کند و...

راهنمای بهینه سازی و سئو تصاویر

جستجوی تصویر اغلب دست کم گرفته می شود. آنها پتانسیل زیادی برای بسیاری از سؤالات جستجو دارند. برای بسیاری از آنها، تصاویر نتایج اصلی هستند که SERP برمی گرداند. علاوه بر متن، تصاویر نیز باید بهینه شوند . اگر موفق شوید، تصاویر می توانند رتبه صفحه شما را در SERP افزایش...

راهنمای تجزیه و تحلیل سئوی رقبا چیست و چگونه آن را انجام دهیم؟

در این راهنما، یکی از اساسی ترین فعالیت ها در تحلیل سئو را پوشش خواهیم داد، تجزیه و تحلیل رقبا. خواهید فهمید که چرا باید این کار را انجام دهید و چگونه از جستجوگر کلمات کلیدی جدید SEO Tester Online استفاده کنید . تحلیل سئو رقبا چیست؟ تجزیه و تحلیل SEO رقبا مطالعه نحوه...

تگ های عنوان چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

اولین چیزی که هنگام مرور یک وب سایت یا وبلاگ متوجه می شوید چیست؟ جواب عنوان است. عنوان باعث می شود هم کاربران و هم گوگل موضوع یک صفحه وب را درک کنند. بسیار مهم است که از عنوان ، h1 ، h2  و سایر تگ‌های عنوان به روش صحیح استفاده کنید، بنابراین می‌توانید استدلال خود را...

چگونه برای سئوی محلی لینک بیلدینگ انجام دهیم

در میان بسیاری از فعالیت هایی که یک متخصص سئو انجام می دهد، لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و حساس ترین آنهاست. لینک سازی عالی برای به دست آوردن قدرت در چشم موتورهای جستجو حیاتی است و بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد می کند. همین امر در مورد سئوی محلی نیز صدق می کند. اگر...

عوامل رتبه بندی سئوی محلی: چگونه کسب و کار خود را رتبه بندی کنیم؟

رتبه بندی در جایگاه های برتر SERP برای کلمات کلیدی محلی ممکن است آسان تر از رقابت برای کلمات کلیدی ملی یا بین المللی باشد. با این حال، ساده نیست. دانستن نحوه حرکت برای جلوگیری از اشتباه ضروری است. عناصر زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. به همین دلیل، ما فاکتورهای...

راهنمای گوگل آنالیتیکس ۴

گوگل به چیزهای زیادی معروف است، اما هر کسی که یک وب سایت را اداره می کند می داند که دوست دارد تغییرات بزرگی به نام رضایت مشتری ایجاد کند. یکی از بزرگترین تغییرات آتی آنها مربوط به الگوریتم پلتفرم Analytics است. GA4  چیست؟ قبل از اینکه به نحوه انتقال داده‌های شما...

راهنمای Google Analytics 4

۴ Google Analytics جدیدترین نسخه Google Analytics است. این یک نسل کاملاً جدید از تجزیه و تحلیل وب است که به بازاریابان اجازه می دهد تا به طور مؤثر معیارهای مهم استفاده از مشتری را تجزیه و تحلیل کنند، نه فقط ترافیک را ردیابی کنند. Google Analytics 4 کل مسیر مشتری را در...