وبلاگ آموزش سئو

۵ نکته برای به حداکثر رساندن محتوای خود با آژانس سئو

محتوای با کیفیت در مرکز همه استراتژی های سئو موفق قرار دارد. یکی از راه‌هایی که شرکت‌های سئو می‌توانند به شما کمک کنند، بهینه‌سازی محتوای شما برای کیفیت بالا و مرتبط با مخاطبان است. محتوا همچنین باید با کلمات کلیدی و پیوندهای مرتبط بهینه شود. تجربه کاربری پیشرفته و...

راهنمای بهینه سازی محتوا

بهینه سازی محتوا تمرین به روز رسانی و بهبود محتوای شماست تا بهترین شانس ممکن برای دستیابی به اهداف خود را داشته باشد. این هدف می تواند رتبه بندی در گوگل باشد، اما همچنین می تواند خوانندگان را به مشتری تبدیل کند یا بک لینک کسب کند. در بسیاری از موارد، ترکیبی از چندین...

مشاوره سئو

آیا می خواهید از همه رقبای خود در گوگل پیشی بگیرید؟ ترافیک بیشتر برابر با فالوورهای بیشتر است و فالوورهای بیشتر منجر به خرید محصولات و خدمات شما توسط مشتریان جدید می شود. اما پیشی گرفتن از رقبای خود با صفحات سئوی بهینه شده به این آسانی نیست. شما باید از یک استراتژی...

سئو کپی رایتینگ چیست؟

ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه برای جلب علاقه و افزایش فروش ضروری است. ایجاد این ارتباطات گاهی اوقات می تواند دشوار باشد، زیرا این یک چیز است که بخواهید آنها را ایجاد کنید و چیز دیگری کشف کنید که چگونه آنها را برقرار کنید. با این حال، یکی از راه‌های عالی برای ایجاد...

برای تصمیم گیری بهتر سئو چگونه از داده های بازاریابی استفاده کنیم

به عنوان بازاریاب، می دانیم که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ضروری است. این به صفحات وب کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی داشته باشند. پس از همه، ۶۷٪ از کل کلیک ها به پنج نتیجه اول جستجوی ارگانیک در گوگل می رود. بنابراین برای ترافیک، سئو...

سئوی بین المللی: چگونه وب سایت خود را برای سایر کشورها بهینه کنید

ممکن است که قبلاً بر هنر سئو تسلط داشته اید، اما سئوی بین المللی یک بازی کاملاً متفاوت است. اگر قصد دارید کسب و کار خود را از یک نیروگاه داخلی به یک بازار جهانی تبدیل کنید، باید به این مهارت تسلط داشته باشید. با این راهنمای سئوی بین‌المللی، سطح را ارتقا دهید و از...

نحوه استفاده از وبلاگ برای افزایش ترافیک ارگانیک

دلایل بسیار خوبی برای وبلاگ نویسی کسب و کارها وجود دارد. اما یکی از آنها برجسته است، افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی و افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک شما. بزرگترین ایرادی که معمولاً وقتی ایده وبلاگ نویسی را مطرح می کنیم این است که "در مورد چه چیزی باید بنویسم؟" در مورد...

نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو

در حالی که گوگل ما را با تمام به‌روزرسانی‌های الگوریتمی که مدام منتشر می‌کند، نگه می‌دارد، یک چیز برای بازاریابان ورودی که به دنبال بهینه‌سازی وب‌سایت‌های خود برای جستجو هستند، کاملاً ثابت مانده است: تحقیق کلمات کلیدی. در این راهنما، تعریف خواهیم کرد که تحقیق کلمات...

چگونه تحقیقات کلمات کلیدی سئو به شما نتایج بهتری می دهد

کلمات کلیدی و عباراتی در محتوای وب شما هستند که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. وب‌سایتی که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است، به همان زبانی که پایگاه بازدیدکنندگان بالقوه‌اش صحبت می‌کند، با کلمات...

سئو B2B در سال ۲۰۲۳

در چشم انداز دیجیتال پر سرعت سال ۲۰۲۳، داشتن حضور آنلاین قوی برای شرکت های B2B برای هدایت ترافیک، تولید سرنخ و رقابتی ماندن بسیار مهم است. سئو در دستیابی به این اهداف بسیار مهم است. این راهنما با هدف ارائه دانش و ابزار لازم به بازاریابان B2B، متخصصان سئو و صاحبان...

میزبانی وب برای سئو: چرا مهم است؟

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب یا میزبان وب سرویسی است که فناوری مورد نیاز برای مشاهده آنلاین وب سایت را ارائه می دهد. یک میزبان وب را به عنوان پایگاه اصلی وب سایت خود در نظر بگیرید. وب سایت ها یا صفحات وب در رایانه های خاصی به نام سرور ذخیره می شوند و از طریق سرور...

نکات برتر SEO برای سایت های راکد

اگر تا به حال الگوهای ترافیک یک وب سایت را تجزیه و تحلیل کرده باشید، می دانید که ترافیک ارگانیک در طول زمان کاهش می یابد. حتی معتبرترین سایت ها صفحات قدیمی تری خواهند داشت که افت ترافیک را مشاهده می کنند.  در این جا، مراحلی را که می‌توانید برای معکوس کردن افت...

چگونه رسانه های اجتماعی می توانند سئوی شما را افزایش دهند؟

هنگامی که در رسانه های اجتماعی کار می کنید، می توانید احساس کنید که دنیاهایی دور از SEO وجود دارید. به عنوان یک سئو، رسانه های اجتماعی ممکن است چیزی شبیه به چیزی باشد که در روز شما کاملاً مرتبط نیست. اما مانند همه چیزهای بازاریابی، هر دوی این تاکتیک های بازاریابی...

نقشه برداری محتوا چگونه انجام می شود؟

نقشه برداری محتوا را شروع کنید و تجربیات شگفت انگیزی برای مشتری ایجاد کنید که منجر به نتایج می شود. محتوای شما می‌تواند به مشتری ایده‌آل شما دسترسی پیدا کند و بر آن تأثیر بگذارد، خواه آنها به تازگی نام کسب و کار شما را از طریق وبلاگ شما کشف کرده باشند یا در صفحه محصول...

اتوماسیون سئو چیست؟

اتوماسیون سئو (SEO Automation) فرآیند استفاده از نرم افزار برای انجام کارهای تکراری سئو است که در غیر این صورت به صورت دستی انجام می شد. این می تواند شامل وظایفی مانند: خزیدن و ایندکس سازی (نمایه سازی) وب سایت: این شامل استفاده از یک برنامه نرم افزاری برای اسکن وب...

سئو چیست؟

سئو SEO - اس ای اُ - مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این فرآیند بهبود رتبه یک وب سایت یا صفحه وب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. سئو را می توان از طریق روش های مختلفی انجام داد، از جمله: On-page optimization: بهینه سازی صفحات سایت - این شامل بهینه‌سازی...

نحوه انتخاب آژانس سئو

امروزه هزاران آژانس سئو وجود دارد. طبق آمار گزارش بازار جهانی خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو در سال ۲۰۲۲، این بخش در مسیر رسیدن به نرخ رشد ترکیبی سالانه ۱۳۴.۲۶ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۶ قرار دارد. این که چگونه می توانیم یک شرکت برتر SEO را پیدا کنیم که برای رتبه بندی...

چگونه استراتژی سئو موفق برای یک کسب و کار کوچک بسازید

اکثر مشاغل کوچک یک وب سایت برای ایجاد حضور آنلاین ساخته اند . آنها می دانند که هرچه ترافیک آنلاین هدفمند بیشتری داشته باشند، می توانند سرنخ بیشتری ایجاد کنند. با این حال، برخلاف شرکت های بزرگتر، بسیاری از کسب و کارهای کوچک بودجه هنگفتی برای بهینه سازی موتور جستجو...

مسیر شغلی چگونه متخصص سئو شویم؟

بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) علمی است که باعث افزایش ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ می شود و با کمک این علم است که کاربران می توانند به سمت وب سایت هدایت شوند. به زبان ساده، سئو به معنای بهبود سایت برای دیده شدن آن در جستجوهای مرتبط با...

راهنمای گام به گام سئو اولیه

بهینه سازی موتورهای جستجو بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سئو برای آوردن ترافیک واجد شرایط به کسب و کار شما، افزایش درآمد و تاثیرگذاری بر KPIهای مهم برای کسب و کار شما است. راه های بی شماری برای بهینه سازی سایت برای جستجوی ارگانیک وجود دارد. با این حال،...

معماری سایت و استراتژی جستجوی شما باید همسو باشند

در بیشتر سازمان‌ها، بهینه‌سازی جستجوی ارگانیک به لایه‌ای تبدیل می‌شود که بعد از انجام آن اعمال می‌شود. پس تیم های برند، صاحبان محصول و تیم های فناوری تصمیم گرفتند که معماری یک وب سایت چگونه باشد. با این حال، اگر به شما بگوییم که اگر جستجو یک محرک اصلی در معماری سایت...

بهینه سازی ویدیو برای کمک به افزایش تبدیل صفحه فرود شما

بازاریابی ویدئویی بیش از یک دهه است که در حال افزایش است. مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به تماشای محتوای ویدیویی در هر کجا که می روند عادت می کنند، چه در فیس بوک و چه در صفحه محصول. مطالعات موردی و گزارش‌های زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند استفاده از یک ویدیو در صفحه...

محتوای اشتراکی چیست؟

یکی از راه‌های مطمئن برای افزایش تعامل مخاطب و حتی جذب مخاطب گسترده‌تر، محتوای قابل اشتراک‌گذاری است. این یک بخش مهم از هر استراتژی بازاریابی محتوا است. بنابراین وقتی نوبت به ایجاد و توزیع محتوای قابل اشتراک‌گذاری می‌رسد، از کجا شروع می‌کنید؟ چرا قابلیت اشتراک گذاری...

قدرت ترکیبی سئو و بازاریابی محتوا

اگر موافق باشیم که هدف نهایی بازاریابی جلب توجه و ایجاد علاقه است، پس ترکیب سئو و بازاریابی محتوا برای برندها و بازاریابان هوشمند بی‌معنی است. سئو همه چیز در مورد ایجاد دیده شدن نام کسب و کار است، این تضمین می کند که مشتریان می توانند وب سایت شما را پیدا کنند. محتوای...

چگونه تصاویر را برای سئو بهینه کنیم

راه‌های زیادی برای آسان‌تر خواندن مقالات شما در وب وجود دارد. تعداد زیادی پاراگراف، جملات کوتاه، سرفصل‌ها، عنوان‌های فرعی، گیف‌ها. اما یکی از راه‌های کلیدی برای جذاب کردن محتوای شما استفاده از تصاویر بسیار زیبا است.  و بهترین چیز در مورد تصاویر این است که می توان...

۵ روش برای مقیاس بندی عملکرد سئوی بین المللی

اینترنت به برندها راه بی‌سابقه‌ای برای دسترسی به مشتریان خود در سراسر مرزها ارائه می‌دهد، اما دسترسی به جمعیت‌های مختلف مستلزم درک آنچه مردم می‌خواهند و سپس تولید محتوا برای برآورده کردن این نیازها است. انقلاب دیجیتال واقعاً به یک پدیده جهانی تبدیل شده است در اتحادیه...

۱۴ موتور جستجوی جایگزین گوگل

با این ۱۴ موتور جستجوی جایگزین که همه چیز از اطلاعات، تصاویر، ویدئوها، حقایق و آمار را پوشش می دهد، با گوگل خداحافظی کنید. همانطور که فضای جستجوی پولی به شدت افزایش می یابد، و نتایج ارگانیک از SERP بیشتر می شود، زیرا نمودار دانش بیشتر و بیشتر محتوای ناشر را حذف می کند...

راهنمای مدیر وب سایت برای بهینه سازی درون صفحه

ارائه راهنمای انجام تمام بررسی‌های درون صفحه که مدیران وب‌سایت و سئو باید انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که یک وب‌سایت برای جستجو بهینه است. این چک لیست بسیاری از مطالب منتشر شده از قبل از سایت را در یک مکان گرد هم می آورد و لینک هایی به راهنماهای دقیق تر در سرتاسر...

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO  مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو هر زمان که افراد به جستجو می‌پردازند: محصولاتی که می فروشید خدماتی که شما ارائه می کنید اطلاعات در...

چگونه برندها می توانند از چت GPT برای بازاریابی محتوا استفاده کنند

به احتمال زیاد تا به حال نام چت GPT را شنیده‌اید، برنامه هوش مصنوعی مولد که به دلیل پاسخ‌های مکالمه‌ای و انسان‌ مانندش به پرسش‌ها مورد توجه قرار گرفته است. این ربات چت که در اواخر سال گذشته توسط OpenAI راه اندازی شد، از یک مدل پردازش زبان برای پیش بینی پاسخ هایی...