هر کسب‌ و کاری که به دنبال موفقیت آنلاین است، باید یک وب‌سایت فوق‌العاده داشته باشد، اما اگر شانسی برای رتبه‌بندی جستجوی خوب نداشته باشد، افراد بسیار کمی ممکن است آن را ببینند. شما فقط باید چند اصل اساسی سئو و تکنیک های تولید محتوای سالم را بررسی کنید تا از داشتن وب سایتی که موتورهای جستجوگر پسند نیست جلوگیری کنید.اگر ساختار سئو و کلمات کلیدی سایت شما موثر باشد، لینک های شما فقط سودمند خواهند بود. علاوه بر این، کامل کردن سئوی درون صفحه ساده‌تر است. این به این دلیل است که شما کاملاً مسئول آن هستید. در عین حال، بسیاری از عوامل دیگر در مورد ساخت لینک خارج از کنترل شما هستند. در اینجا به ۷ نکته برای سئوی مناسب اشاره میکنیم:

۱.کاهش اندازه تصاویر

کاهش اندازه تصاویر روش دیگری برای اطمینان از بارگیری سریع وب سایت شما است. در نتیجه مراقب باشید که کوچکترین نسخه ممکن از عکس خود را در طراحی وب سایت خود آپلود کنید. تصویر همچنان باید مناسب به نظر برسد، زیرا، به خصوص اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، زیبایی شناسی وب سایت شما می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد. اگر وب سایت شما در کمتر از یک ثانیه بارگیری شود، اندازه تصویر صحیح است. زمان بارگذاری سه ثانیه قابل قبول است، با گرافیک بیشتری که اغلب در ورودی های وبلاگ وجود دارد. علاوه بر این، چندین پلاگین موجود می توانند به طور خودکار اندازه یک تصویر را کاهش دهند.

۲.با ملاحظات قابلیت استفاده آشنا باشید

موتورهای جستجو می‌خواهند به کاربرانی که از پلتفرم‌های خود برای انجام جستجو استفاده می‌کنند، بهترین نتایج را ارائه دهند. بهترین رویکرد برای تضمین رضایت مشتری و تشویق مجدد به کسب و کار از طریق این کار است. کاربران بیشتر به تبلیغات بیشتر تبدیل می شوند و تبلیغات بیشتر به درآمد بالاتر تبدیل می شود. این بدان معنی است که موتورهای جستجو از وب سایت هایی که تجربه کاربری عالی را ارائه می دهند، ترجیح می دهند. قابلیت استفاده ضعیف یک موتور جستجو منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود. رضایت کاربر از طراحی وب سایت و موتور جستجوی فهرست شده در نتایج به طور مستقیم با قابلیت استفاده ارتباط دارد.

همچنین بخوانید:   قدرت سئو را برای کسب و کار الکترونیک خود باز کنید

۳.مطالبی را ایجاد کنید که به راحتی پیدا شوند

محتوا باید قابل کشف باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آن را فهرست کنند و بخزند. متأسفانه، با وجود پیچیدگی، موتورهای جستجوگر فقط می توانند محتوا را از طریق پیوندها پیدا کنند. بنابراین، محتوای شما پیدا نمی‌شود و در صورت گم شدن، دفن یا شکستن لینک‌های مناسب، رتبه‌بندی صفحات سایت شما غیرممکن خواهد بود. از نقطه نظر طراحی وب سایت، شما می خواهید معماری سایتی را ایجاد کنید که برای بازدیدکنندگان ساده باشد، در حالی که از نظر سئو، می خواهید ساختاری ایجاد کنید که ایندکس شدن صفحات و توزیع استراتژیک ارتباطات داخلی را ممکن کند.

خوشبختانه، این اهداف سازگار هستند و می توان هر دو را در یک زمان انجام داد. ابتدا، مهم ترین مطالب خود را در سلسله مراتب دسته بندی وب سایت خود قرار دهید. این دسته‌بندی‌های خدمات یا محصولات سطح بالا باید با مضامین کلیدواژه با اولویت شما مطابقت داشته باشند. سپس، دسته بندی های دیگر و صفحات محصول یا خدمات خاص را ایجاد کنید.

۴.برای محتوای با کیفیت برنامه ریزی کنید

موتورهای جستجو هدف هر صفحه در وب سایت شما را بر اساس مطالب درک می کنند. بنابراین، قبل از شروع مرحله طراحی یا طراحی مجدد، باید برای تولید محتوایی که از آن به عنوان کیفیت بالا یاد می شود، برنامه ریزی کنید. قبل از توسعه، هر صفحه در وب سایت شما چه عملکردی دارد. کاربران در مورد این موضوع به چه اطلاعاتی نیاز دارند یا می خواهند؟

کدام دسته بندی محتوا برای رساندن پیام ما به بهترین نحو ممکن مورد نیاز است؟ طراحی وب سایت باید به گونه ای در نظر گرفته شود که محتوایی را که شما لازم تشخیص داده اید مطابقت دهد. بنابراین، پاسخ به این سوالات باید آن طراحی را هدایت کند. جایگزین مستلزم درج مطالب پس از این واقعیت است که افکار مربوط به طرح ممکن است قبلا ریشه دوانده باشند و تغییر آن دشوار باشد.

همچنین بخوانید:   راهنمای کامل سئو برای سایتهای خبری: بهینه‌سازی برای رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو

۵.در طراحی مجدد محتاط باشید

طراحی مجدد یک وب سایت ممکن است برای ارزش سئو آن خطرناک باشد. این سازمان در معرض خطر از دست دادن بسیاری از ارزش سئو است که برای توسعه آن بسیار تلاش کرده است. فرض کنید تغییر طراحی وب سایت بدون کمک یک جستجوگر حرفه ای انجام شده است. متأسفانه، بسیاری از کسب و کارها بدون درک این موضوع، کورکورانه به سمت طراحی مجدد عجله می کنند و با کاهش شدید ترافیک ارگانیک آنها، متوجه اشتباه خود می شوند. قبل از شروع فرآیند طراحی مجدد، باید سایت خود را بخزید تا نمایی از سایت فعلی، شامل تمام صفحات سایت و هر داده مربوط به آنها ایجاد کنید.

آیا هیچ یک از این صفحات اضافی یا قدیمی هستند؟ اگر چنین است، آنها در معماری جدید شما به کجا هدایت می شوند؟ کدام صفحات در وب سایت حاضر برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بالایی دارند؟ تمام مواد خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزی در طول تغییر شکل از بین نمی رود. اطلاعات با کیفیت بالا باید در وب سایت جدید نگهداری شود.

۶.از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب استفاده کنید

از کلمات کلیدی که از طریق تحقیق کلمات کلیدی خود کشف می کنید استفاده کنید و از آنها در وب سایت خود در مکان های مناسب استفاده کنید. اگر برای ایجاد صفحات سئو پسند مشکل دارید، باید از ابزاری مانند Clearscope استفاده کنید تا شما را به سمت موفقیت راهنمایی کند.

۷.بازخوانی صفحات با محتوای جدید

اگر وب سایت طراحی وب دنور شما حاوی یک وبلاگ است، فضایی را در صفحات وب خود برای چند قطعه از جدیدترین مطالب ایجاد کنید. هنگامی که محتوای صفحات وب گاهی اوقات تغییر می کند، موتورهای جستجو از آن لذت می برند زیرا نشان می دهد که سایت هنوز فعال است. افزایش فرکانس خزیدن توسط موتورهای جستجو همزمان با تغییر مطالب است. شما نباید کل پست ها را نمایش دهید زیرا انجام این کار می تواند منجر به مشکلات محتوای تکراری شود.

همچنین بخوانید:   جستجوی ROI آنلاین از طریق SEO

جمع بندی

اطمینان حاصل کنید که در هنگام ایجاد یک وب سایت مناسب SEO از بهترین روش ها استفاده می شود. این شامل ترکیب کلمات کلیدی در بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان، کل محتوای وب‌سایت، توضیحات متا و ایجاد یک وب‌سایت سازگار با موبایل است. استفاده از گوگل آنالیتیکس و لینک های خارجی نیز به سئوی وب سایت شما کمک می کند. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما تا حد امکان سئو پسند است، یک متخصص استخدام کنید. استخدام یک متخصص سئو یک انتخاب عالی برای اطمینان از اینکه طراحی وب سایت شما تا حد امکان سئو پسند است.

انتهای مطلب/ منبع