بازاریابی ویدئویی بیش از یک دهه است که در حال افزایش است. مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به تماشای محتوای ویدیویی در هر کجا که می روند عادت می کنند، چه در فیس بوک و چه در صفحه محصول. مطالعات موردی و گزارش‌های زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند استفاده از یک ویدیو در صفحه فرود یک ایده عالی برای افزایش تبدیل است.

۱.هر چه یک ویدیو طولانی تر باشد، میزان تعامل آن کمتر است

شما حدود ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا با یک کلیپ بازاریابی ویدیویی توجه بینندگان را به خود جلب کنید. طبق گفته فیس بوک، افرادی که سه ثانیه اول یک ویدیو را تماشا می کنند، حداقل ده ثانیه دیگر را تماشا می کنند. وقتی ویدیوی شما توانست توجه بیننده را به خود جلب کند، احتمالاً دو دقیقه دیگر درگیر خواهد شد. بدیهی است که هر چه یک ویدیو جذاب تر باشد، افراد بیشتری تماشا خواهند کرد، اما از آنجایی که ما در مورد تعامل با یک صفحه فرود صحبت می کنیم، این در مورد ویدیوهای روایتی نیست که بتواند توجه بینندگان را برای ۳۰ دقیقه یا بیشتر جلب کند.

۲. CTA های درون ویدیویی کار می کنند

بسیاری از ویدیوهای صفحه فرود فاقد CTA درون ویدیویی هستند که مایه تاسف است، زیرا یک ویدیو در صفحه فرود بخش بسیار مهمی از اکثر سفرهای خرید است. در واقع، یک فراخوان برای اقدام در یک ویدیو ممکن است تا ۳۸۰٪ کلیک های بیشتری را به یک صفحه فرود هدایت کند .

هدف کلی یک ویدیو در صفحه فرود، ایجاد تبدیل است، بنابراین ویدیویی ایجاد کنید که به قیف فروش منتهی شود و دستورالعمل‌های دقیقی در مورد کارهای بعدی ارائه دهد. CTAهای درون ویدیویی می‌توانند به شکل پیام‌های و صفحه‌های پایانی گرافیکی باشند. فراموش نکنید که ویدیوی شما ممکن است یک عامل ترافیک باشد (یعنی افرادی از یوتیوب روی پیوند در توضیحات کلیک می کنند تا به صفحه فرود شما برسند) و همچنین کانال کشف (افراد آن ویدیو را در جای دیگری تماشا می کنند و از محصول شما آگاه می شوند) .

بنابراین مطمئن شوید که آن CTA ها را می توان مستقیماً بدون بازدید از سایت خود دنبال کرد، به عنوان مثال، در صورت امکان یک شماره تلفن برای تماس فوری ارائه دهید. در یک یادداشت مشابه، مطمئن شوید که عمل مورد نظر می تواند در هر زمانی بدون دخالت مستقیم تیم شما انجام شود. فناوری ارتباطات هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کنید که می‌تواند در ساعات غیرفعال، مانند تلفن گویا یا ربات‌های چت، با سرنخ‌های شما درگیر شود .

۳. قرار دادن ویدیو اهمیت دارد

قرار دادن ویدیو هرگز چیزی نیست که به سادگی از آن گرفته شود. در اینجا هیچ تاکتیک واحدی وجود ندارد، زیرا هیچ محصول یا صفحه ای یکسان نیست. طرح‌بندی‌های مختلف را تست کنید و سپس بیشتر آزمایش کنید. از منظر سئو، گوگل توصیه می‌کند از یک ویدیو به صورت برجسته در یک صفحه استفاده کنید تا آن را ایندکس کند و به طور بالقوه قطعه‌های غنی از ویدیو تولید کند. ویدیوهای برجسته می توانند تعامل را تا ۵۰٪ افزایش دهند .

۴. ویدئوها می توانند سرعت صفحه شما را کاهش دهند

جاسازی هر گونه محتوای شخص ثالث، از جمله ویدیوها، سرعت صفحه را کاهش می دهد و امتیاز Core Web Vitals شما را کاهش می دهد. این به نوبه خود می تواند به رتبه بندی صفحه شما آسیب برساند زیرا Core Web Vitals سیگنال های رتبه بندی رسمی هستند.

۵. رتبه ویدیوها

هر کجا که ویدیوی خود را میزبانی می کنید، اصول اولیه را فراموش نکنید. از کلمات کلیدی خود در برجسته ترین مکان ها (عنوان، توضیحات، نام فایل و غیره) استفاده کنید. به یاد داشته باشید، ویدیوها رتبه فوق‌العاده خوبی دارند و در واقع می‌توانند افراد بیشتری را به سایت شما هدایت کنند و آگاهی ایجاد کنند، نه تنها به افزایش تبدیل کمک کنند.

تولید فیلم ها می تواند بسیار گران و زمان بر باشد. اگر شما یک سازمان متمرکز بر تبدیل هستید، ایجاد آنها برای توجیه آنها دشوار است. آنچه واقعاً به آن می‌رسد، فهرست فرضیه‌های تبدیل شماست. هر تیم رشد و تیم بهینه سازی تبدیل باید یک لیست در حال اجرا از فرضیه ها برای آزمایش داشته باشد.

سیستمی که برای فهرست فرضیه خود ایجاد می‌کنید به احتمال زیاد نیازمند بهبود مستمر و دستکاری برای درست کردن آن است. نکته مهم این است که اگر این کار را نکرده اید، همین الان شروع کنید. همانطور که تست ها را اجرا می کنید، متوجه خواهید شد که چه معیارها یا عوامل رتبه بندی دیگری به شما کمک می کند تا برای انتخاب تست هایی که باید اجرا کنید تصمیم بهتری بگیرید. فقط مطمئن شوید که سیستم خود را به طور مکرر با توجه به یافته های جدید خود بهبود می بخشید.

انتهای مطلب/ منبع