آیا می خواهید از همه رقبای خود در گوگل پیشی بگیرید؟ ترافیک بیشتر برابر با فالوورهای بیشتر است و فالوورهای بیشتر منجر به خرید محصولات و خدمات شما توسط مشتریان جدید می شود. اما پیشی گرفتن از رقبای خود با صفحات سئوی بهینه شده به این آسانی نیست. شما باید از یک استراتژی اثبات شده استفاده کنید که برای کسب و کار خاص شما کارساز باشد. بهینه سازی موتور جستجو یک تعهد بلند مدت است. اگر می خواهید وارد آن شوید، بهتر است از طریق استراتژی های سئوی سنجیده شده ای که برای وب سایت خاص شما سفارشی شده اند، از نتایج اطمینان حاصل کنید.

چگونه بهترین مشاوره سئو را برای خود انتخاب کنید

اگر می خواهید خدمات مشاوره سئو را پیدا کنید که به رتبه بندی بهینه وب سایت شما کمک می کند، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید.  بسیاری از آژانس های سئو و مشاوران سئو راه های مختلفی را برای بهبود رتبه شما ارائه می دهند و هیچ ایرادی در این نیست. شما فقط باید پیدا کنید که سودآورترین آنها برای شما کدام است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید در ایده‌ها گم شوید و در واقع بهترین شیوه‌های دنیا را اجرا کنید، در اینجا چیزی است که ما به طور خاص هنگام جستجوی خدمات مشاوره سئو به دنبال آن هستیم:

۱.توسعه استراتژی دقیق  SEO

قبل از اینکه یک مشاور آژانس سئو استخدام کنید، باید یک تماس مقدماتی برقرار کنید. هدف شما از تماس این است که ببینید فردی که با شما صحبت می کند یک متخصص واقعی است یا خیر. ببینید آیا مشاور طرف مقابل روی کمک به شما در درک فرآیند متمرکز است یا خیر. اگر مشاور واقعاً استراتژی سئو را توسعه دهد و آن را به خوبی در تماس توضیح دهد، می‌دانید که با یک حرفه‌ای واقعی صحبت می‌کنید.

۲. تقویم محتوای ماهانه و برنامه ریزی

داشتن یک تقویم محتوا تنها راه برای گم نشدن در تعداد زیادی مقاله، پست وبلاگ و صفحاتی است که می خواهید بهینه سازی کنید. اولین قدم این است که با مشاور خود بر سر یک استراتژی بهینه توافق کنید. سپس باید مطمئن شوید که همه چیز همیشه طبق برنامه پیش می رود. وقتی می‌خواهید مقیاس بزرگی داشته باشید، این عامل می‌درخشد .

۳. انتظارات را برای هر دو طرف روشن کنید

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که پست های خود را برای کلمات کلیدی رقابتی در هفته اول رتبه بندی کنید. گاهی اوقات چندین ماه طول می کشد تا حتی به نتایجی که ممکن است در حال حاضر تصور می کنید نزدیک شوید. بنابراین انجام یک تحقیق دقیق کلمات کلیدی برای به دست آوردن داغ ترین ترافیک با کمترین تعداد پست بسیار مهم است. اگر هدف اولیه شما برای پروژه این باشد، رتبه بندی برای خرید کلمات کلیدی بهترین راه برای به دست آوردن فروش است.

اما مطمئناً آنها توسط همه هدف قرار می گیرند، بنابراین نمی توانید به سادگی به آنها اعتماد کنید. هرچه پست های بیشتری رتبه بندی کنید، رتبه دامنه شما بهتر می شود. هر چه رتبه دامنه بهتر باشد رتبه بندی پست های آینده شما آسان تر می شود. بنابراین به مشاور خود اجازه دهید تا تحقیقات و تجزیه و تحلیل کامل کلمات کلیدی را از بازار و جایگاه شما انجام دهد. سپس از آنها بخواهید آنچه را که می توانید انتظار داشته باشید.

.۴ نرم افزار سئو

نرم افزار سئو دست راست مشاور سئو است. شما باید مطمئن شوید که مشاور شما از به روزترین نرم افزار در صنعت استفاده می کند.

انواع مختلف مشاوره سئو

حالا بعد از اینکه فهمیدید هنگام جستجوی خدمات مشاوره سئو حرفه ای به دنبال چه چیزی باشید. شما باید راه های مختلفی را بدانید که یک مشاور سئو می تواند به شما در رتبه بندی محتوای شما کمک کند. بهینه سازی موتورهای جستجو فقط نوشتن متن و استفاده از کلمات کلیدی نیست. در مورد رتبه بندی شما در گوگل فاکتورهای بی شماری وجود دارد. بنابراین قبل از شروع، باید روشن کنید که دقیقاً در چه زمینه ای به کمک نیاز دارید.

در اینجا چند راه وجود دارد که خدمات مشاوره سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

۱.بهینه سازی سئو وب سایت شرکت

اگر وب‌سایت شما مسئول بیشتر فروش و موقعیت‌یابی شما در بازار است، این احتمال وجود دارد که بهترین مکان برای هدایت ترافیک به آن باشد. سپس باید شروع به نوشتن پست های بیشتر و بیشتری در مورد موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود کنید.

۲. بهینه سازی سئو فروشگاه کسب و کار الکترونیک

آیا در فضای کسب و کار الکترونیک هستید؟ پس باید شروع کنید به بهینه سازی این موارد که برای توضیحات محصول کسب و کار شما بسیار ارزشمند هستند. اما بدون محصولات با رتبه بندی موثر، می توانید فروش ثابت از SEO را فراموش کنید . به همین دلیل است که باید از یک استراتژی توصیف محصول سئوی اثبات شده پیروی کنید که به راحتی برای همه محصولات فعلی و آینده شما قابل اجرا باشد.

۳. بهینه سازی سئو قیف فروش

امروزه کسب و کارهای بیشتری از وب سایت ها به قیف ها می روند. این بدان معناست که شما صفحات منحصر به فردی دارید که از طریق چندین دکمه و لینک به هم مرتبط هستند. معمولاً افرادی که قیف‌های فروش را اجرا می‌کنند، تنها به تبلیغات پولی تکیه می‌کنند تا بیشترین ترافیک هدفمند را دریافت کنند.

از آنجایی که این به تنهایی یک استراتژی خوب است، این بهترین راه برای نزدیک شدن به مقیاس بلندمدت شما نیست. اگر با رتبه بندی صفحات قیف فروش خود شروع کنید و سپس به تبلیغات پولی بروید، می توانید چندین تست تقسیم و کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنید.  لحظه ای که به بهترین نسخه قیف خود دست یابید، از قبل ترافیک سئو ثابتی در بالای تبلیغاتی که اجرا می کنید خواهید داشت. بنابراین اگر از قیف های فروش زیادی در کسب و کار خود استفاده می کنید، باید به خدمات مشاوره SEO به عنوان بهترین راه برای مقیاس بهینه نگاه کنید.

بهترین مشاوران در آژانس های برتر به نتایج، آمار و استراتژی های بی شماری دسترسی دارند که در حال حاضر کار می کنند. بنابراین به نفع شماست که با شخصی در این سطح تماس بگیرید. فقط کافی است به آژانسی که متناسب با نیازهای شما است مراجعه کنید و یک تماس سریع با یک حرفه ای برنامه ریزی کنید که می تواند یک استراتژی دقیق سئو گام به گام به طور خاص برای رشد کسب و کار شما ایجاد کند.

مشاوره تخصصی سئو کسب و کار الکترونیک

فروشگاه های کسب و کار الکترونیک اگر می خواهند برای مدت طولانی باشند، باید وب سایت خود را بهینه کنند. شما باید تمام صفحات و توضیحات محصول خود را بهینه کنید تا تمام ترافیکی را که می توانید به دست آورید، دریافت کنید. توسعه استراتژی SEO در اینجا بسیار ساده نیست.

جمع بندی

مهم نیست که در حال حاضر کجا هستید، سرمایه گذاری در مشاوره سئو امری ضروری است اگر می خواهید کسب و کار خود را به طور موثر افزایش دهید. به خصوص در شرایط کنونی، باید به سرمایه‌گذاری‌هایی فکر کنید که چندین بازدهی را به همراه خواهند داشت. و به یاد داشته باشید که این می تواند ماه ها و شاید حتی سال ها طول بکشد.

انتهای مطلب/ منبع