رتبه بندی در جایگاه های برتر SERP برای کلمات کلیدی محلی ممکن است آسان تر از رقابت برای کلمات کلیدی ملی یا بین المللی باشد. با این حال، ساده نیست. دانستن نحوه حرکت برای جلوگیری از اشتباه ضروری است. عناصر زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. به همین دلیل، ما فاکتورهای اصلی رتبه بندی برای سئوی محلی را جمع آوری کرده ایم .

Google برای کسب و کار من

Google My Business  خود یک عامل موقعیت یابی نیست، اما بخش مهمی از کار بهینه سازی برای سئوی محلی است. اول از همه، مطمئن شوید که نمایه کسب و کار خود را در Google My Business ثبت کرده اید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعاتی که مشتریان ممکن است به آن نیاز داشته باشند، را اضافه کنید. همچنین، گوگل سه عامل را در هنگام قرار دادن یک کسب و کار محلی در SERP در نظر می گیرد.

ارتباط

به لطف هدف جستجوی کاربر ، Google تعیین می‌کند که یک برگه خاص «Google برای کسب‌وکار من» چقدر مرتبط است . اول از همه، مطمئن شوید که تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار محلی خود ارائه کرده اید.

فاصله

Google  فاصله بین کاربر و مکان کسب و کار از طریق موقعیت جغرافیایی یا آدرس IP تلفن و فعالیت‌های محلی مرتبط با جستجو را در نظر می‌گیرد.

برجستگی

گوگل سعی می کند اهمیت یک کسب و کار را شناسایی کند. هر چه شرکت محلی مورد نظر بیشتر شناخته شده و مورد اعتماد باشد ، گوگل با رتبه بندی خوب در SERP به آن پاداش بیشتری می دهد. در این مورد، بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های خوب و همچنین لینک‌ها و اشاره‌ها نقش مهمی دارند.

پیوندها

لینک ها نقش مهمی در قرارگیری یک وب سایت و همچنین در سئوی محلی دارند. باید سعی کنید مثل همیشه از وب سایت های مرتبط بک لینک بگیرید. اما ممکن است بخواهید از وب سایت های سایر مشاغل محلی پیوندهایی دریافت کنید. مثل همیشه، شما همچنین باید مطمئن شوید که این وب سایت ها نیازهای کاربران را برآورده می کنند و با موضوعاتی که پوشش می دهید مرتبط هستند.

صفحه

کار بر روی بهینه سازی روی صفحه به شما امکان می دهد تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید. همچنین به موتور جستجو کمک می‌کند تا محتوای صفحات شما و خدماتی که ارائه می‌دهید را درک کند. صفحات خود را با کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید بهینه کنید. کلمات کلیدی را در عنوان و داخل عنوان ها قرار دهید. به این ترتیب، موضوعی را که به آن می پردازید، هم انسان و هم خزنده تعریف می کنید. همچنین، مطمئن شوید که از داده های ساختاری schema.org استفاده می کنید . به این ترتیب، می توانید اطلاعات مفیدی را بر روی یک قطعه غنی که در SERP گوگل ظاهر می شود، اضافه کنید.

تجربه ی کاربر

آخرین به‌روزرسانی‌های گوگل باعث شد تجربه کاربر یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های سئو باشد. بنابراین، قبل از اینکه در مورد موقعیت یابی فکر کنید، باید به فکر ارائه یک تجربه کاربری برجسته به کاربران باشید .همین امر در مورد سئوی محلی نیز صدق می کند. در اینجا ما عناصر مرتبط با UX را که گوگل در نظر می گیرد، بیان می کنیم.

CTR نرخ کلیک

این معیار نشان می دهد که وب سایت شما در مقایسه با تعداد بازدیدها چند کلیک دریافت کرده است . صفحه ای که CTR بالایی دارد احتمالاً توسط کاربران مرتبط تر در نظر گرفته می شود. برای افزایش CTR، ابتدا باید روی تگ عنوان و توضیحات متا کار کنید . به این ترتیب می توانید کاربر را ترغیب کنید تا روی قطعه شما کلیک کند.

نرخ پرش

فرکانس پرش تعداد کاربرانی را نشان می دهد که پس از ورود به صفحه ما، آن را رها می کنند. این امتیازی است که باید آن را تا حد امکان پایین نگه دارید. در غیر این صورت، ممکن است به این معنی باشد که کاربران محتوای شما را مطابق با هدف جستجوی خود نمی یابند .

سرعت

سرعت بارگذاری صفحات شما نیز یکی از مهم ترین عوامل موقعیت یابی در سئوی محلی است. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، کاربر می تواند تصمیم به ترک آن بگیرد و نرخ پرش شما را افزایش دهد.

سیگنال های اجتماعی

حضور مناسب در شبکه های اجتماعی تاثیر مثبت غیر مستقیمی بر موقعیت وب سایت شما دارد. علاوه بر ارائه دید و قابلیت اطمینان بیشتر به برند شما در چشم مشتری بالقوه، مدیریت پروفایل های اجتماعی منبع ترافیک بیشتری را به شما می دهد.

انتهای مطلب/ منبع