در میان بسیاری از فعالیت هایی که یک متخصص سئو انجام می دهد، لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و حساس ترین آنهاست. لینک سازی عالی برای به دست آوردن قدرت در چشم موتورهای جستجو حیاتی است و بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد می کند. همین امر در مورد سئوی محلی نیز صدق می کند. اگر کسب و کاری دارید و می خواهید حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید، لینک بیلدینگ می تواند به شما کمک کند پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. در این راهنما، قصد داریم به برخی از بهترین تاکتیک‌ها برای ایجاد لینک‌سازی موثر و بالا رفتن از SERP بپردازیم .

وبلاگ نویسی مهمان

انتشار مقالات در وبلاگ های شخص ثالث می تواند یک سرمایه گذاری عالی از نقطه نظر لینک بیلدینگ باشد. با این حال، موتورهای جستجو این استراتژی را خیلی دوست ندارند. آنها ممکن است آن را به عنوان تلاشی برای دستکاری نتایج جستجو در نظر بگیرند . با این وجود، وبلاگ نویسی مهمان می تواند نتایج عالی به شما بدهد. ابتدا وبلاگ های میزبان را با توجه به این دو معیار انتخاب کنید:

  • ارتباط : آیا وبلاگ میزبان به موضوعات مرتبط با فعالیت شما می پردازد؟
  • معتبر : آیا وبلاگ میزبان توسط موتورهای جستجو و کاربران معتبر در نظر گرفته می شود؟

همچنین محتوایی که قرار است به آنها ارائه دهید باید اصیل و برای خواننده مفید باشد. بنابراین، به تبلیغات کسب و کار خود فکر نکنید. در عوض، از خود بپرسید که آیا می توانید اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید. بدیهی است که فراموش نکنید که از صاحب وبلاگ بخواهید که یک بک لینک به وب سایت شما را در مقاله قرار دهد. کار وبلاگ نویسی مهمان، زمانی که با یک استراتژی انجام شود، می تواند نتایج قابل توجهی به همراه داشته باشد. حال، فرض می کنیم مقاله ای آماده دارید تا به عنوان پست مهمان آنلاین شود، اما مطمئن نیستید که مشکلی ندارد.

همچنین بخوانید:   نحوه استفاده از وبلاگ برای افزایش ترافیک ارگانیک

منابع مفید ایجاد کنید

بخشی از زمان و بودجه خود را برای ایجاد منابع مفید برای کاربران سرمایه گذاری کنید. ایجاد محتوای ارزشمند می تواند خواننده شما را تشویق کند تا مقالات شما را به اشتراک بگذارد. قبل از شروع تولید محتوا، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید . چه علاقه ای به کاربران در جایگاه شما دارد؟ دریابید که چه پرسش هایی را جستجو می کنند، از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، مشکلی که می خواهند حل کنند چیست. بعد از اینکه تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دادید و متوجه شدید که رقبای شما چه می کنند، می توانید شروع به نوشتن کنید.

در رویدادهای محلی شرکت کنید

سئو یک شغل فقط کامپیوتری نیست. اگر غیر از این فکر می‌کردید، بسیاری از استراتژی‌ها را که می‌توانند رتبه شما را افزایش دهند نادیده می‌گرفتید . تصور کنید در مسابقه بهترین شیرینی فروشی شهر شرکت می کنید. در نتیجه، وب سایت شما یک بک لینک در وب سایت برگزارکنندگان رویداد دریافت می کند. شرکت در رویدادها، مسابقات جوایز یا اجراها به کسب و کار شما بیشتر دیده می شود. اما از نظر سئو نیز می تواند اثرات مفیدی داشته باشد.

قرارداد با وب سایت های محلی

یکی دیگر از راه های موثر برای دریافت بک لینک، ایجاد همکاری با وب سایت های محلی است.

انجمن های خصوصی

در مورد انجمن های خصوصی که در شهر شما فعالیت می کنند، می توانید خود را به عنوان حامی پیشنهاد دهید. شما همچنین می توانید برای حمایت از فعالیت های آنها کمک مالی کنید. در ازای آن، می توانید تبلیغات و البته بک لینک مورد علاقه خود را بخواهید.

همچنین بخوانید:   نحوه بهینه سازی برای هدف جستجو

جمع بندی

آنچه که مشاهده کردید تنها چند تاکتیک اصلی لینک بیلدینگ برای سئوی محلی است، اما آنها می توانند به جایگاه وب سایت شما کمک کنند.

انتهای مطلب/ منبع