این راهنما به شما در نوشتن مقالات قانع‌کننده کمک می‌کند تا مخاطبان شما را مطالعه کنند و اطلاعات مفید و طراحی شده‌ای را از آن دریافت کنند. به یاد داشته باشید که نوشتن یک مقاله سئو پسند، بیش از هر چیز دیگری به معنای خوب نوشتن است .

یک مقاله سئو دوستانه چه اجزایی دارد؟

عنوان سئو

  • باید کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد
  • باید با بقیه مقاله مطابقت داشته باشد . سعی نکنید عنوانی جذاب بنویسید تا مردم را به خواندن مقاله ای که با موضوعی کاملا متفاوت سروکار دارد، بکشانید. مخاطبان شما از آن استقبال نخواهند کرد، نه گوگل.
  • باید شامل کلمه کلیدی اصلی شما باشد .

محتوا

  • مقاله باید حداقل ۴۰۰ کلمه باشد زیرا تولید محتوای مفید کوچکتر از این سخت است.
  • باید حاوی پیوندهایی به صفحات دیگر باشد.
  • باید شامل محتوای بصری مانند تصاویر باشد . برای یادگیری نحوه استفاده از آنها در محتوای خود، مقاله اختصاصی ما را بخوانید .
  • باید به موضوعات کلیدواژه های اصلی و ثانویه شما بپردازد.

سرفصل ها

سرفصل ها راه اصلی سازماندهی محتوا هستند و به خوانندگان کمک می کنند تا در پست وبلاگ شما جهت گیری کنند.

نکات دیگر

  • در میان چیزهای دیگر، باید در نظر داشته باشید که خواندن مقاله خود را برای افراد و ربات‌ها راحت‌تر کنید
  • با برجسته کردن مفاهیم کلیدی (کلمات کلیدی و مترادف آنها) با حروف برجسته و مورب.

نوشتن

حالا وقت نوشتن است. به ویرایشگر سئو بروید و روی دکمه مقاله جدید کلیک کنید .

کلمات کلیدی اولیه و ثانویه را وارد کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید . همانطور که شروع به نوشتن می کنید، ویرایشگر سئو به شما پیشنهاد می کند که کدام کلمات کلیدی دم بلند را باید با حجم و سختی انتخاب کنید. این تحقیق ساده شده برای کلمات کلیدی است که اگر به یک طرح سرمقاله ساختاریافته نیاز ندارید یا در حال حرکت هستید عالی کار می کند.

همچنین بخوانید:   8 روش برای افزایش استراتژی SEO متن جایگزین

متن سئو دوستانه

سپس، کلمات کلیدی ثانویه ای را که در تحقیق کلمه کلیدی خود پیدا کرده اید به عنوان آرگومان های مرتبط قرار دهید .

کپی سئو دوستانه

اکنون همه چیز آماده است. کار بعدی این است که شروع به نوشتن کنید.

مقاله SEO Friendly خود را شروع کنید: نوشتن عنوان و محتوا

اولین کاری که باید انجام دهید این است که عنوان SEO را وارد کنید . همانطور که قبلا ذکر کردیم، باید کلیدواژه اصلی شما را شامل شود.

سئو کپی رایتینگ

سپس، شروع به نوشتن مقاله خود کنید یا آن را از ویرایشگر متن مورد علاقه خود بچسبانید. فراموش نکنید که عنوان سرفصل های خود را قرار دهید. می توانید قالب مناسب را در نوار ابزار، زیر نماد پاراگراف (¶) انتخاب کنید.

به سراغ محتوا می رویم و متوجه می شویم که باید پیوندها و تعدادی تصویر اضافه کنیم. یک قسمت متن را برجسته کنید و روی دکمه پیوند نوار ابزار کلیک کنید تا پیوند اضافه شود. سپس، URL  خود را اضافه می کنیم و تمام.

بهینه سازی تصاویرمتن برای موتورهای جستجو

اکنون زمان افزودن یک تصویر است . برای آپلود یک عکس، کافیست روی دکمه افزودن تصویر در نوار ابزار کلیک کنید و یک URL و یک متن جایگزین اضافه کنید.

متن تست سئو آنلاین

ما به نوشتن ادامه می دهیم تا به حد ۴۰۰ کلمه برسیم (و از آن عبور کنیم) . برای برجسته کردن محتوای خود، مقداری پررنگ و مورب اضافه کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که اغلب از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. اما عاقل باشید، برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی باید از آنها به طور طبیعی استفاده کنید . در این مورد، قاعده کلی این است که تعداد کمی بهتر از بیش از حد هستند.

همچنین بخوانید:   درک تفاوت بین سئو فنی و سئو داخلی

اصلاح بهینه سازی

ممکن است لازم باشد برخی از کلمات کلیدی را اضافه کنید یا حذف کنید.

ویرایشگر سئو گوگل

در این مورد، کلمه کلیدی اصلی خود را با ” ویرایشگر SEO ” تغییر می دهیم که حجم بیشتری دارد. البته، ما همچنین عنوان خود را تغییر می دهیم و محتوای خود را ویرایش می کنیم تا کلیدواژه جدیدمان به خوبی در مقاله ما توزیع شود.

قطعه و کارت های اجتماعی را ویرایش کنید

اکنون مقاله ما برای فتح SERP آماده است، اما به یک پیش نمایش مناسب نیاز دارد. در گوشه بالا سمت راست، از ویرایشگر متن به ویرایشگر قطعه سوئیچ کنید.

بهینه سازی  Opengraph

در اینجا می توانید عنوان SEO را ویرایش کنید، توضیحات متا اضافه کنید و تگ های توضیحات متا خود را در کد مقاله خود کپی و جایگذاری کنید. اکنون شما مقاله سئو دوستانه خود را برای به اشتراک گذاشتن و صعود به SERP دارید.

انتهای مطلب/ منبع