شاید سئو اولین ابتکاری نباشد که هر کسی هنگام استراتژی‌سازی نحوه ترکیب زوایای اقتصاد کلان در کمپین‌های بازاریابی خود به آن فکر می‌کند، اما اگر این کار را انجام ندهید، شرایط را از دست می‌دهید. سیگنال های تماشای عبارتند از:

  • رتبه بندی اعتماد مصرف کننده
  • روندهای سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاری خصوصی
  • بازار سهام
  • تورم
  • گزارش کار ماهانه

اگر در B2C هستید، اعتماد مصرف کننده، تورم و مشاغل کلیدی هستند. اگر در B2B هستید، سنجش میزان آسان (و یا گران‌قیمت) جمع‌آوری سرمایه ضروری است. و برای آژانس‌های بازاریابی، بدانید که اقتصاد کلان به شدت بر اقتصاد نحوه هزینه‌های کسب‌وکارها برای بازاریابی و هزینه برای جذب کاربران تأثیر می‌گذارد. اگر در صنعتی کار می کنید که به امور مالی مرتبط است، مانند وام دادن، املاک و مستغلات یا بیمه، احتمالاً لایه دومی از معیارهای مهم را برای تماشا. در هر صورت، دانستن تصویر اقتصادی می‌تواند به شما هشدار دهد که در زمان‌های اصلی به جستجوی اطلاعات بیشتر بپردازید تا به شما کمک کند تا کاربران را به طور موثر جذب کنید.

منابع برای ارجاع به واکنش کاربر گیج

فضای سئو در مورد ماندن در حباب گزارش نیست. این در مورد کلید زدن رفتار مخاطب است، به این معنی که شما باید مخاطبان خود را بشناسید. این بسیار فراتر از حجم جستجوی ماهانه و حجم جستجو در طول زمان است. بسیاری از ابزارهای کلیدی اصلی در طول زمان به صورت ماهانه جمع می شوند و چابکی لازم برای اندازه گیری تأثیر زمان واقعی را به شما نمی دهند.

اگر به دنبال سنجش تأثیر در صنعت خاص خود هستید و رویکردها و زوایایی را که محبوب‌ترین هستند، ببینید: دو یا سه سایت صنعتی مورد اعتماد را انتخاب کنید. مقالات (غیر حمایت شده) را در موقعیت های اصلی اندازه گیری کنید. آنها تقریباً همیشه آن املاک و مستغلات را با مشارکت زیاد به دست آورده اند. جمع آوری داده های کیفی از مشتریان ، مشتریان و سرنخ ها همیشه خوب است. گزارش‌های خودتان از کنسول جستجوی Google و Google Analytics  به شما در زمان واقعی نشان می‌دهد که آیا قبلاً دارایی‌هایی دارید که مجدداً علاقه‌مند هستند.

  • دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
  • زمین موتور جستجو را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
همچنین بخوانید:   Google به‌روزرسانی اصلی آگوست 2023 را تکمیل کرد

چگونه نیازها و احساسات در حال رشد کاربران را ارزیابی کنیم

اگر منابعی که به آنها اشاره شد بیش از یک بار به مضامین، فرصت‌ها یا چالش‌های رایج برخورد کردند، باید لایه دیگری از تحلیل را انجام دهید.  چه ترس‌ها، جاه‌طلبی‌ها یا سؤال‌هایی به آن‌ها اشاره می‌کنند که می‌توانید با UX و محتوا به آن‌ها رسیدگی کنید؟ و چه اصلاح‌کننده‌هایی را می‌توانید به پرسش‌های گسترده‌تر اضافه کنید که ممکن است آنها را به موقع و مرتبط کند؟

به عنوان مثال، چند سال پیش، زمانی که نرخ بهره وام مسکن در محدوده ۲ تا ۳ درصد بود، یک «کارگزاران وام مسکن» ساده کافی بود. با افزایش شدید نرخ بهره امروز، چیزی مانند «ابزار مقایسه کارگزار وام مسکن» یا «تطابق قیمت کارگزار وام مسکن» احتمالاً هزاران تعامل با هدف بالا را به همراه خواهد داشت. از طرف B2B، بودجه کمتر در دسترس به معنای کاهش زیاد بودجه است، که به نوبه خود به معنای کاهش قصد تراکنش است و تغییر مسیر به سمت تحقیق و آموزش، که می‌توانید با محتوایی که به چالش‌های صنعت و راه‌حل‌های منحصربه‌فرد شما صحبت می‌کند، به آن بپردازید. .

چگونه این نیازها و احساسات را در کمپین های سئو خود برطرف کنید

راه‌های دیگر برای استفاده از تجزیه و تحلیل عبارتند از هاب‌های سایت جدید برای رسیدگی به چالش‌های مجزا، UX  به روز شده برای تأکید بر موضوعات مرتبط و پیام‌ها، و حتی ابتکارات محتوای جدید. مرحله دیگر این است که اطلاعات را به هم تیمی های رسانه ای پولی خود بدهید. فرض کنید محتوایی را برای یک اصطلاح مرتبط ایجاد کرده‌ایم که ترافیک و تبدیل‌های زیادی دریافت می‌کند. در آن صورت، تیم رسانه پولی شما می‌خواهد بداند که مناقصه در آن مدت، حتی اگر گران باشد، به احتمال زیاد موفق خواهد شد.

همچنین بخوانید:   آیا می توانید ChatGPT و SEO را ادغام کنید؟

و از منظر کلمه کلیدی، به یاد داشته باشید که برنامه ریزان کلمات کلیدی دقیقاً با داده های ترافیک به روز نیستند، بنابراین اگر در زمان واقعی جهش هایی مشاهده کردید، می توانید به همکاران پولی خود کمک کنید قبل از اینکه هزینه های کلمه کلیدی به حجم افزایش یافته برسد، از مزیت استفاده کنند.

نگاه کردن به تصویر بزرگتر

متوجه خواهید شد که هیچ یک از موارد فوق حاوی هیچ پیش بینی (به شدت آماتور) در مورد خود اقتصاد نبود. چه اقتصاد در نوسان باقی بماند، چه وضعیت بهتری داشته باشد یا دچار نوسان شود، اصول یکسانی وجود دارد: روندهای کلان باید در استراتژی سئو منعکس شوند. و این فقط اقتصاد نیست. همانطور که کووید به ما آموخت ، هر چیزی که تأثیر تغییردهنده بر جامعه به طور کلی داشته باشد نیازهای جدیدی را معرفی می کند که سئوکاران می توانند به رفع آن کمک کنند. بنابراین این را یادآوری برای گسترش دیدگاه خود فراتر از ورودی های معمول خود در نظر بگیرید. حتی در سئو، کمی کنجکاوی و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی می تواند نتیجه دهد که در برنامه ریز کلمات کلیدی شاهد رشد آن نخواهید بود.

انتهای مطلب/ منبع