داشتن ابزار مناسب برای رشد کسب و کار و همکاری بین تیم ها ضروری است. نرم افزار مدیریت پروژه سازمانی به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید و همکاری تیمی را آسان می کند. هنگامی که صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) هنوز یکی از مطمئن ترین روش ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

یکی از چالش‌های اصلی سئو، همگام شدن با به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل است.  همانطور که احتمالا می دانید، گوگل بر بازار تسلط دارد و بیش از ۹۰ درصد جستجوها از پلتفرم آن شروع می شود.  بنابراین، به عنوان یک کسب و کار یا آژانس که باید با الگوریتم ها و بهترین شیوه های سئو به روز بمانید، چه کاری می توانید انجام دهید؟

خوشبختانه، هزاران وبلاگ و وب سایت به سئو اختصاص داده شده است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را دنبال کنید. در اینجا فهرستی از ۸ وبلاگ برتر آژانس سئو گردآوری شده که می‌توانند به شما کمک کنند تا بازدهی خود را به حداکثر برسانید، بنابراین وقت یا انرژی خود را برای استراتژی‌هایی که کار نمی‌کنند تلف نکنید.

چرا یک وبلاگ آژانس سئو را دنبال کنید؟

اگر در دنیای سئو تازه کار هستید، دنبال کردن وبلاگ های سطح بالا می تواند بینش ارزشمندی در مورد مواردی مانند:

  • به‌روزرسانی‌های الگوریتم: گوگل الگوریتم خود را کاملاً محرمانه نگه می‌دارد. با این حال، این شرکت اطلاعات کلی در مورد این به‌روزرسانی‌ها در صورت وقوع ارائه می‌کند. وبلاگ های آژانس می توانند این اطلاعات را هضم کنند تا بتوانید برنامه نویسی را به مراحل عملی تبدیل کنید.
  • کلمات کلیدی و روند جستجو: نحوه استفاده مردم از موتورهای جستجو امروزه بسیار متفاوت از چند سال پیش است. همچنین، انواع کلمات کلیدی که مشتریان شما می خواهند برای آنها رتبه بندی کنند ممکن است بر اساس نیازهای افراد تغییر کرده و تطبیق داده شوند. خواندن این وبلاگ ها می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که روند بعدی از کجا می آید تا بتوانید از آن جلوتر باشید.
  • بهترین روش ها: سئو بسیار بیشتر از افزودن چند کلمه کلیدی انتخابی به صفحات شماست. کل فرآیند بسیار جزئیات محور است و بسته به اندازه سایت شما می تواند زمان بر باشد. یک وبلاگ آژانس سئو می تواند به شما کمک کند تا بدانید چگونه صفحات مشتری خود را بسازید، بنابراین آنها بهینه می شوند و در عین حال برای مخاطبان خود ارزش ایجاد می کنند.

۸ وبلاگ برتر آژانس سئو

به معنای واقعی کلمه ده ها وبلاگ مختلف وجود دارد، و برخی از آنها بر روی تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال تمرکز می کنند، نه فقط SEO . با این حال، ما معتقدیم که این سایت‌ها رتبه‌بندی‌ترین سایت‌ها برای بهینه‌سازی هستند.  به‌عنوان یک بازاریاب یا آژانس، می‌توانید با دنبال کردن یک یا همه این وبلاگ‌ها جلوتر باشید.

Neil Patel

نیل پاتل از سال ۲۰۰۵ وبلاگ خود را می نویسد، بنابراین تقریباً دو دهه تجربه و بینش دارد.  این وبلاگ فقط بر روی سئو متمرکز نیست، او به موضوعات مختلف بازاریابی می پردازد. پاتل به جای اینکه شما را با یک سری اصطلاحات واژگان سخت قرار دهد و از شما انتظار داشته باشد که بدانید او چه می گوید، آن را ساده نگه می دارد.  این سبک نوشتن، هر پست وبلاگ را برای مبتدیانی که ممکن است اطلاعات زیادی در مورد سئو و بازاریابی دیجیتال نداشته باشند، ایده آل می کند.

از آنجایی که پاتل برای مدت طولانی در این بازی بوده است، او بینش باورنکردنی را ارائه می دهد که از سایت های دیگر دریافت نخواهید کرد. او دیده است که چگونه بازاریابی دیجیتال در طول سال ها تغییر کرده است، بنابراین دیدگاه منحصر به فردی دارد. اساساً، مهم نیست که در اهداف بازاریابی خود در کجا هستید، وبلاگ نیل پاتل می تواند به شما کمک کند.

SEMrush Blog

همانطور که در این لیست متوجه خواهید شد، بسیاری از وبلاگ های آژانس سئو از شرکت های بازاریابی دیجیتال هستند.  اگرچه ممکن است سعی نکنید این شرکت‌ها را برای بازاریابی استخدام کنید، اما وبلاگ‌ها به شما بینشی نسبت به رقابت می‌دهند. SEMrush  یک شرکت بازاریابی سئو پیشرو است که تمام جنبه های دیگر تبلیغات دیجیتال را نیز مدیریت می کند. هنگامی که یک پایه قوی ایجاد کردید، می توانید به وبلاگ نگاه کنید تا بینش و توصیه هایی در مورد استفاده از این بهینه سازی برای دریافت ترافیک بیشتر برای مشتریان خود داشته باشید.

Google Search Central Blog

از آنجایی که گوگل بیشترین سهم بازار را در جستجوها دارد، خواندن وبلاگ این شرکت منطقی است.  پس از همه، شما می دانید که اطلاعات به روز و دقیق هستند زیرا گوگل آن را ایجاد می کند. با این اوصاف، این وبلاگ می تواند کمی فنی و پر سر و صدا باشد، بنابراین ما آن را فقط در صورتی توصیه می کنیم که اصطلاحات سئو را بدانید. یکی دیگر از مزایای خواندن وبلاگ جستجوی گوگل این است که هر مقاله مستقیماً با نتایج جستجوی گوگل مرتبط است.

MOZ Blog

یکی دیگر از متخصصان برجسته در استراتژی های سئو است. همانطور که ممکن است تصور کنید، وبلاگ MOZ روشنگر و به روز است زیرا آژانس از تاکتیک هایی که در وبلاگ خود تبلیغ می کند استفاده می کند. یکی از راه هایی که MOZ از دیگر بازاریابان سئو متمایز می شود این است که بر بهینه سازی محلی نیز تمرکز دارد.  

اگر مشتریان شما یک کسب و کار فیزیکی را اداره می کنند، این پست ها بسیار ارزشمند خواهند بود. از آنجایی که جستجوهای محلی می توانند نتیجه کسب و کار را به دست آورند یا شکست دهند، دانستن اینکه چگونه در آن نتایج رتبه بالاتری داشته باشید، مفید است. به طور کلی، این وبلاگ ترکیبی از اطلاعات سطح مبتدی و متوسط ​​است.

Search Engine Land Blog

اگر قبلاً با سئو آشنایی دارید و می خواهید وبلاگی داشته باشید که بیشتر از اصول اولیه به شما ارائه دهد، Search Engine Land یک انتخاب عالی است.  این وبلاگ برای آژانس هایی طراحی شده است که نیاز به بینش بیشتری نسبت به نحوه نوشتن برچسب عنوان دارند. این مقالات همچنین در سراسر پلتفرم ها و جایگاه ها مانند رسانه های اجتماعی و کسب و کار الکترونیکی می شوند. به طور کلی، اگر پایه سئو مناسبی دارید و به دنبال تقویت استراتژی های بازاریابی خود با تغییرات خاص هستید، این وبلاگ به خوبی کار می کند.  این وبلاگ برای افراد تازه کار طراحی نشده است.

SEO.com Blog

از آنجایی که این وبلاگ از SEO.com است، می دانید که فقط بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو تمرکز خواهد کرد.  با این حال، برخلاف سایر وبلاگ هایی که به طور کلی صحبت می کنند، SEO.com بر صنایع خاصی تمرکز دارد. این نوع رویکرد گرانول به انواع کسب و کارها کمک می کند تا بفهمند چگونه این تاکتیک ها را در صنعت خود اعمال کنند.  به عنوان یک بازاریاب، این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. اگرچه وبلاگ SEO.com جامع نیست، اما به طور مرتب به روز می شود، بنابراین همیشه دلیلی برای بازگشت وجود دارد.

Clicta Digital Blog

Clicta Digital  یکی دیگر از آژانس های بازاریابی است که طیف گسترده ای از خدمات را برای مشاغل در هر شکل و اندازه ارائه می دهد. در نتیجه، این وبلاگ بیشتر اصول اولیه را پوشش می دهد و بینشی در مورد نحوه استفاده از استراتژی های مختلف ارائه می دهد.  به طور کلی، این وبلاگ به عنوان یک مخزن عمومی اطلاعات سئو کار می کند.

SEO Service Agency Blog

وبلاگ سئو نهایی ما یکی دیگر از گزینه های عمومی آژانس بازاریابی دیجیتال است. پست‌ها اصول اولیه نحوه استفاده از سئو را برای ایجاد ترافیک پوشش می‌دهند، اما برخی از مقاله‌ها کمی جذاب‌تر هستند.  آژانس خدمات سئو عمدتاً بر روی ایجاد ترافیک تا حد ممکن متمرکز است ، بنابراین پست ها بیشتر از سایر جنبه های SEO روی آن تمرکز دارند.  همچنین چند پست عالی در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر بهینه سازی و ترافیک وب تأثیر بگذارند، وجود دارد.

برترین اینفلوئنسرهای SEO LinkedIn که باید دنبال کنید

در حالی که وبلاگ ها می توانند توصیه ها و اطلاعات عملی زیادی را به شما ارائه دهند، آنها فقط می توانند تا آنجا پیش بروند.  دنبال کردن تأثیرگذاران سئو در رسانه های اجتماعی مانند لینکدین به شما دیدگاه بیشتری می دهد. همچنین، این پلتفرم‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به‌جای اینکه منتظر انتشار یک پست وبلاگ جدید باشید، به‌روزرسانی‌ها و نکات مهم را در زمان واقعی دریافت کنید .

انتهای مطلب/ منبع