ایده شانس کاملا غیرقابل پیش بینی و غیرقابل کنترل است. چیزی که مسئولیت را کاملاً از خود شما می گیرد و نتیجه را به شانس واگذار می کند. اما همانطور که همه می دانیم، نمی توان همه چیز را به شانس واگذار کرد. اغلب اوقات، ما باید مسئولیت را بر عهده بگیریم و نتایجی را که می خواهیم ببینیم ایجاد کنیم. متأسفانه، بسیاری از مردم همچنان محتوای ثابت خود را به شانس واگذار می کنند و امیدوارند که شانس خود را وارد کنند.

آنها منتظر می‌مانند تا بازدیدکنندگان آنلاین پی‌دی‌اف خود را دانلود کنند و امیدوارند که بازخورد خوبی درباره محتوا بشنوند، و واقعاً همه چیز را به شانس و اقبال واگذار می‌کنند. دانستن جزئیات این که چه چیزی کار می کند یا نه. چیزی که آنها نمی دانند این است که برای موفقیت در بازاریابی محتوا نیازی به اتکا به شانس ندارند. محتوای تعاملی به شما این توانایی را می دهد که مسئولیت را بر عهده بگیرید و نتیجه موفقیت آمیزی را که می خواهید ایجاد کنید.

۱.تست کردن

دیگر فقط تست کافی نیست. وقت آن رسیده است که تجربیات متفاوتی را برای بازدیدکنندگان خود امتحان کنید. با این حال، اجازه ندهید که شما را تحت تأثیر قرار دهد. با محتوای تعاملی، کپی کردن یک تجربه و تغییر هر آنچه که ترجیح می‌دهید، ساده است، همه اینها از طریق قابلیت‌های یک پلتفرم محتوای تعاملی. تعداد سوالاتی که بیشترین تاثیر را دارند را تست کنید. کاغذ سفید دارید؟ سعی کنید یک ارزیابی در مقابل یک مسابقه ایجاد کنید و ببینید کدام بهتر عمل می کند.

۲. شخصی سازی

همراه با محتوای تعاملی، امکان شخصی سازی سفر بازدیدکنندگان در هر مرحله وجود دارد. با مواردی مانند محتوای پویا و نمایش یا پنهان کردن، می‌توانید نام بازدیدکننده بازگشتی را نمایش دهید و بسته به دستگاهی که از آن استفاده می‌کند، تجربه‌ای عالی ایجاد کنید.

۳. اندازه گیری

اندازه گیری و برچسب گذاری یکی از بخش های مورد علاقه در محتوای تعاملی است. در حالی که محتوای ثابت ممکن است آموزشی باشد، ما نمی دانیم که مشتری از آن چه نتیجه ای گرفته است. اصلاً آن را خوانده اند؟ اگر بله، چقدر خوانده اند؟ آیا فقط آن را دانلود کردند و کنار زدند؟ با فرصت‌های برچسب‌گذاری و اندازه‌گیری محتوای تعاملی، بینشی در مورد اینکه چه محتوایی واقعاً برای شما مفید است و چه چیزی نیست، دارید.

۴. تغییر کاربری

اگر کاغذ سفید دارید، سعی کنید آن را هم به ارزیابی و هم به یک مسابقه تبدیل کنید. به بازدیدکنندگان اجازه دهید معیاری برای قرار دادن خود در برابر دیگران در صنعت خود داشته باشند. سپس به آنها اجازه دهید تا در مورد موضوعاتی که واقعاً می دانند، خود را امتحان کنند. این نه تنها به شما این امکان را می دهد که یک دارایی واحد را به چندین دارایی تغییر دهید، بلکه باعث ایجاد تعامل و قابلیت اشتراک گذاری در شبکه بازدیدکنندگان می شود.

۵. آموزش

کاغذ سفید شما ممکن است آموزشی باشد، اما این تنها در صورتی است که مشتری احتمالی شما آن را بخواند. به عنوان انسان، ما به طور طبیعی با انجام دادن و با مشارکت یاد می گیریم. محتوای تعاملی این مشارکت را فراهم می کند و به بازدید کننده اجازه می دهد تا عمیقاً در موضوعات مورد علاقه خود غوطه ور شود.

۶. بینش فروش

فروش با محتوای تعاملی بینش بیشتری نسبت به همیشه دارد. از لحظه ای که آنها آن تماس را برقرار می کنند، دیگر یک مکالمه کور نیست. آن‌ها می‌دانند مشتری بالقوه‌شان چه خوانده است، با چه مقدار از آن تعامل داشته است، در چه آزمونی شرکت کرده‌اند. ارزیابی‌شان چه نتایجی دارد و چه نقاط دردناکی دارند. گفت و گوی فروش اکنون از جایی که گفتگوی دیجیتال متوقف شد، ادامه می یابد.

۷. محتوا در سراسر سفر

با تمام این بینش، آزمایش و شخصی‌سازی، محتوای تعاملی به شما این امکان را می‌دهد که هر قسمت از محتوا را در طول سفر خریدار به هم متصل کنید، و به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌دهد تا از طریق قیف حرکت کنند، یاد بگیرند و با شرکت شما ارتباط برقرار کنند، و به تنهایی آماده فروش شوند.

انتهای مطلب/ منبع