اگر شما نیز یک وب سایت کسب و کار الکترونیک دارید، باید بسیاری از موارد را در یک راستا نگه دارید تا مردم بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. در واقع، این مربوط به هر وب سایت دیگری است که باید در بالای رتبه بندی جستجو قرار گیرد. هنگام صحبت در مورد وب سایت های پیشرو در نتایج گوگل، سئو نقش حیاتی ایفا می کند. سئو یک اصطلاح کلی است که شامل بسیاری از موارد دیگر است. این یکی از عوامل مهمی است که می تواند حضور دیجیتال شما را به شدت افزایش دهد.

با در نظر گرفتن یک کسب و کار الکترونیک، اطمینان از اینکه وب سایت شما برای همه مخاطبان بالقوه شما قابل مشاهده است، مهم است. صرفاً محصولات شما نمی توانند به شما کمک کنند تا به جایگاه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو برسید. الگوریتم های رتبه بندی جستجو بر روی عوامل مختلفی کار می کنند. آنها عمدتاً به دنبال محتوای باکیفیت و آموزنده، مرتبط بودن محصولات یا خدمات شما با نیازهای کاربران و مفید بودن محصولی هستند که می فروشید. به همین دلیل است که لینک سازی برای وب سایت های کسب و کار الکترونیک نیز به همان اندازه ضروری است.

۱.تمرکز بر اقتدار

Authority  نقش بزرگی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارد. عوامل متعددی بر اعتبار یک وب سایت تأثیر می گذارد. با این حال، پروفایل بک لینک نیز یکی از عوامل تعیین کننده برای موفقیت کسب و کار است. اتوریتی سه سطح برای درک دارد: اعتبار دامنه، اقتدار صفحه و اعتبار پیوند. یک وب سایت معتبر به این معنی است که یک وب سایت اطلاعات ارزشمند و مرتبط تری در دسترس دارد. مردم به چنین وب سایت هایی اعتماد می کنند و آنها را به دیگران نیز ارجاع می دهند. هنگامی که به دنبال بک لینک هستید، باید وب سایت هایی با اعتبار بالا را هدف قرار دهید.

این باعث ایجاد حس اعتماد می شود و به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید. هرچه اقتدار وب سایت بالاتر باشد، تأثیر آن قوی تر است. با این حال، بهترین راه برای جذب مشتریان در وب سایت شما از طریق پست هایی است که در وب سایت خود دارید. این یک فرآیند دو طرفه است، به این معنی که شما می توانید برای دیگران بنویسید و اجازه دهید دیگران برای وب سایت شما بنویسند.  به این ترتیب، تبادل اطلاعات و اعتماد به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.  ارائه دهندگان خدماتی وجود دارند که به هر طریقی از خدمات پست مهمان قانونی لذت می برند و می توانند نتایج عالی را برای شما به ارمغان بیاورند.

همچنین بخوانید:   نقش محتوا نویسی در استراتژی های فروش مدرن

۲. ارتباط با کسب و کار شما

اکنون مهمترین جنبه ای که باید در نظر بگیرید در اینجا آمده است. مرتبط بودن وب سایت شما باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود. شما باید هر قسمت از وب سایت خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که کاملاً با جستارهای جستجوی کاربران مرتبط است.  همه چیز از محصولات گرفته تا خدمات و محتوا و بک لینک. همه چیز باید با هدف اصلی ایجاد یک وب سایت هماهنگ باشد. گاهی اوقات افراد به نوع بک لینک هایی که در وب سایت خود دارند توجه نمی کنند. و تفاوت دقیقاً از همین جاست.  قبل از دریافت بک لینک برای وب سایت کسب و کار الکترونیک خود، مطمئن شوید که آنها با خدمات شما مرتبط هستند.

بک لینک ها به گوگل کمک می کنند تا بفهمد خدمات شما چیست. کفایت بک لینک ها نیز تأثیر مستقیمی بر مشتریان شما خواهد داشت زیرا آنها می توانند هر چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. اگر خدمات بک لینک را برون سپاری می کنید، ممکن است توسط ارائه دهندگان خدمات فریب بخورید. زیرا ممکن است بدون توجه به ارتباط، بک لینک های بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند، که در غیر این صورت برای شما نیز ناشناخته است. بنابراین، قبل از اتکا به چنین خدماتی، یک نمایندگی لیبل سفید را انتخاب کنید. آنها می توانند به شما در زمینه بک لینک های زیادی کمک کنند که در نهایت باعث افزایش تعامل با ارتباط کامل می شود.

۳. لینک سازی با استفاده از لینک های شکسته

همچنین بخوانید:   راهنمای مبتدیان برای تحقیق کلمات کلیدی

پیدا کردن لینک های شکسته در برخی از وب سایت های با کیفیت بالا مطمئناً درهای فرصت ها را برای وب سایت کسب و کار الکترونیک شما باز می کند. برای ایجاد یک رابطه خوب با وب سایت های درجه یک در جایگاه خود، باید یک استراتژی قوی ایجاد کنید.  در چنین وب سایت هایی می توانید به دنبال لینک های شکسته بگردید. لینک ها ممکن است به دلایل مختلف خراب شوند، و شما فقط باید لینک های خراب را پیدا کنید و در مورد لینک های خراب به آنها بگویید.

البته یافتن لینک های شکسته ممکن است دشوار باشد، اما چندین ابزار در دسترس هستند که می توانید از آنها استفاده کنید و آنها را به راحتی پیدا کنید. فهرستی از وب‌سایت‌هایی را که می‌خواهید هدف قرار دهید به‌طور کامل جمع‌آوری کنید و سپس با کمک ابزارها، لینک‌های شکسته را پیدا کنید. لینک های شکسته می توانند برای رشد شما بسیار مفید باشند .وقتی در مورد لینک های شکسته به آنها بگویید، یک قدم به ایجاد اعتماد با آنها نزدیکتر می شوید. از آن به درستی استفاده کنید تا به شما اعتماد کنند و برای وب سایت تجارت الکترونیک شما بک لینک ارائه دهند.

۴. پروفایل بک لینک خود را با کوپن های ارجاع تقویت کنید

هدف اصلی هر کسب و کاری جذب مشتریان بالقوه و فروش بیشتر است. تخفیف ها، چیزهای رایگان و کدهای کوپن چیزهایی هستند که می توانند به شما کمک کنند افراد بیشتری را به سایت خود جذب کنید. کدهایی که به مشتریان خود هنگام بازدید از وب سایت شما از طریق مرجع دیگری ارائه می دهید نیز ممکن است مزایایی را به همراه داشته باشند. محصولات موجود در وب سایت شما می تواند برای کاربران مفید باشد، اما اگر وب سایت های دیگر را در سود خود قرار دهید، مطمئناً آنها را تشویق می کند تا چیزهای شما را نیز بازاریابی کنند. بنابراین، شامل تخفیف و کوپن فقط برای آن دسته از مشتریانی که از وب سایت شما از طریق وب سایت دیگری بازدید می کنند، می تواند فروش شما را افزایش دهد.

همچنین بخوانید:   راهنمای تجزیه و تحلیل سئوی رقبا چیست و چگونه آن را انجام دهیم؟

۵. گسترش بلاگر

اگر مسیر وبلاگ را برای وب سایت کسب و کار الکترونیک خود انتخاب نکرده اید، باید دوباره فکر کنید. وبلاگ های آموزنده با محتوای با کیفیت می توانند برای کسب و کار شما معجزه کنند. چیزهای خاصی وجود دارد که باید ابتدا قبل از اطلاع رسانی وبلاگ نویس بدانید. مطمئن شوید که با افراد مناسبی ارتباط برقرار می کنید که تأثیر واقعی بر روی مخاطب دارند. ده ها وبلاگ نویس و تأثیرگذار با میلیون ها دنبال کننده وجود دارد. این یک مهارت حرفه ای است که باید با نهایت دقت انجام شود. زیرا یک زمین اشتباه می تواند منجر به شکست شود. بنابراین، می‌توانید افراد حرفه‌ای را برای توسعه وبلاگ‌نویسان برای کسب و کار الکترونیک خود استخدام کنید.

جمع بندی

درک اینکه پیوندهای خارجی در وب سایت شما در تعیین قدرت کلی دامنه مهم هستند، دشوار نیست. اما وقتی صحبت از وب سایت های کسب و کار الکترونیک می شود، همه چیز به این سادگی نیست. البته ایجاد لینک برای صفحات وب حاوی محتوا به جای محصولات قابل دسترسی تر است. محتوا درک اطلاعاتی که می خواهید ارائه دهید را برای موتورهای جستجو و کاربران آسان تر می کند. اما انتظار اینکه افراد بدون لینک خارجی یا بک لینک در صفحه شما قرار گیرند، سخت است. مطمئن شوید که یک پروفایل پیوند طبیعی برای وب سایت کسب و کار الکترونیک خود ایجاد کرده اید.

انتهای مطلب/ منبع