تولید سرنخ سئو کلیدی برای باز کردن دروازه های سرنخ و فروش برای کسب و کار شما است. شما باید در مورد کلمات کلیدی مرتبط تحقیق کنید و هدف پشت آنها را برای ایجاد محتوایی که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد را درک کنید. پس از ایجاد محتوا، باید آن را بهینه سازی کنید تا فرصتی برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو به آن بدهید.

به یاد داشته باشید هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک ارگانیک بیشتری را می توانید به وب سایت خود بکشید. متأسفانه، بهینه سازی محتوای شما برای رتبه بالاتر در SERP ها کافی نیست و اینجاست که ارتباط بک لینک وارد عمل می شود. در زیر سه استراتژی سئو را که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از آنها برای ایجاد سرنخ بیشتر برای کسب و کار B2B خود استفاده کنید آورده شده است.

۱.تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

تحقیق کلمات کلیدی ستون فقرات هر استراتژی بازاریابی آنلاین از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو است. همه چیز در مورد درک مخاطبان هدف شما و جستجوهایی است که آنها انجام می دهند. با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی می توانید کلمات کلیدی مرتبط و عبارات جستجو را شناسایی کرده و حجم جستجو، سطح رقابت و هزینه بالقوه هر کلیک آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

اما در اینجا متوقف نشوید. شما باید با تنظیم منظم استراتژی های هدف گیری خود و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبای خود برای کشف فرصت های بالقوه ای که ممکن است از دست داده باشند، از بازی جلوتر بمانید. تحقیق کلمات کلیدی کلید درک مخاطبان هدف و دستیابی موثر به آنهاست. و چیز دیگری که به همان اندازه مهم است، دانستن هدفی است که در پس کلمات کلیدی به وجود آورده اید. این به عنوان هدف جستجو شناخته می شود .

همچنین بخوانید:   نحوه بهینه سازی برای هدف جستجو

اساساً، هدف جستجو به شما می گوید که کاربر هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی خاص چه چیزی را می خواهد بداند. به عنوان مثال، آیا آنها فقط به دنبال اطلاعات هستند یا می خواهند محصولی را خریداری کنند؟ دانستن هدف جستجو برای هر کلمه کلیدی به شما کمک می کند محتوای مرتبطی تولید کنید که در SERP رتبه بالاتری داشته باشد و کاربران از آن ارزش دریافت کنند.

۲. بهینه سازی محتوای وب سایت

بهینه سازی محتوا گام مهم بعدی در تولید سرنخ سئو است. بدون بهینه سازی محتوای وب سایت، اهمیتی نخواهد داشت که محتوا چقدر ارزش دارد. در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی نمی شود به این معنی که هیچ کس آن را نخواهد دید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما برای نتایج موتورهای جستجو و تجربه کاربری بهینه شده است. این را می توان از راه های مختلف به دست آورد.

ابتدا می توانید با بهینه سازی عناوین صفحات، عنوان ها و توضیحات متا شروع کنید. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ایجاد محتوای منحصر به فرد و با کیفیت بالا و ایجاد پیوندهای داخلی است. بهبود عناصر فنی مانند ساختار وب سایت و سرعت سایت که بخشی از حیاتی وب اصلی گوگل را تشکیل می دهند، ضروری است . بهبود این عناصر به تجربه کاربری بهتر ترجمه می شود. این یک عامل رتبه بندی بسیار مهم است، بنابراین به شما کمک می کند تا سایت شما را به نتایج جستجوی برتر سوق دهید.

۳. از استراتژی های ارتباط خارجی و داخلی استفاده کنید

همچنین بخوانید:   راهنمای مبتدیان برای تحقیق کلمات کلیدی

استراتژی های پیوند داخلی و خارجی برای موفقیت سئو بسیار مهم هستند. پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که به صفحاتی در همان وب سایت اشاره می کنند، در حالی که پیوندهای خارجی به سایت های دیگر اشاره می کنند. این پیوندها به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار یک وب سایت را درک کنند و اختیارات را به صفحات دیگر منتقل کنند. آنها همچنین باعث می شوند تا کاربران راحت تر بتوانند در سایت شما حرکت کنند.

برای ایجاد یک استراتژی پیوند موفق، صفحات اصلی یا ستون‌ها را شناسایی کنید و شاخه های موضوعی ایجاد کنید. سپس مطمئن شوید که محتوا را در همان دسته موضوعی به هم پیوند دهید. برای پیوند داخلی، از متن‌های لنگر توصیفی استفاده کنید تا به کاربران و موتور جستجو زمینه‌ای در مورد جایی که پیوند به آن منتهی می‌شود، ارائه دهید. علاوه بر این، شما می خواهید برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید.

بک لینک ها معمولا به عنوان رای توصیف می شوند. هرچه بک لینک های بیشتری از سایر وب سایت های معتبر داشته باشید، سایت شما معتبرتر به نظر می رسد. این یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی جستجو است که برای تقویت کمپین های تولید سرنخ SEO  خود به آن نیاز دارید. برای ایجاد بک لینک، شما باید به ایجاد پیوند کمک کنید که شامل دسترسی به سایت های دیگر و درخواست از آنها برای لینک دادن به محتوای SEO شما است.

اگرچه می‌توانید از سایت‌های مختلف بک لینک دریافت کنید، اما اولویت دادن به سایت‌های معتبری که مخاطبان آنها شخصیت مشتری شما را منعکس می‌کنند، بسیار مهم است. این امر از تلاش‌های شما برای تولید سرنخ حمایت می‌کند زیرا مشتریان بالقوه با محتوای شما تعامل می‌کنند و از برندهایی که قبلاً به آنها اعتماد دارند، در مورد کسب و کار شما اطلاعات می‌گیرند.

همچنین بخوانید:   تاثیر سئو بر آگاهی از برند چیست

جمع بندی

کمپین‌های سئو می‌توانند با کمک به شما در رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو، از تلاش‌های تولید سرنخ B2B شما حمایت کنند. این به نوبه خود به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید که می توانید آنها را به مشتریان و مشتریان تبدیل کنید. در اینجا سه ​​روش اصلی SEO وجود دارد که باید دنبال کنید. ابتدا برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط و هدف جستجوی آنها، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. بعد، محتوای وب سایت خود را ایجاد کنید و مطمئن شوید که بهینه شده است. در نهایت لینک های داخلی و خارجی اضافه کنید و بک لینک بسازید.

انتهای مطلب/ منبع