شما می توانید یک کارآفرین باشید که روی یک وب سایت و محتوای عالی سرمایه گذاری می کنید. نرخ‌های تبدیل بالاتری که انتظارش را داشتید در راه شما نیست. شما باید به اصول اولیه بازگردید و نحوه افزایش ترافیک وب سایت را بیابید. بدون اینکه کاربران آنلاین وب سایت شما را پیدا کنند، هرگز نرخ تبدیلی وجود نخواهد داشت. حتی اگر یک وب سایت در سطح جهانی داشته باشید، اگر تلاش خود را روی افزایش ترافیک آنلاین متمرکز نکنید، هیچ کس آن را نخواهد دید.

ترافیک آنلاین برای رشد کسب و کار مهم تر از آن است. این نشان‌دهنده عملکرد کسب‌وکار شما در برابر رقبای نزدیک است، شهرت آنلاین شما را افزایش می‌دهد، کلید اعتبار سئوی سایت شما است نتیجه همه تبدیل‌ها است. ترافیک آنلاین به شما کمک می کند تا با مشتریان تعامل داشته باشید و بینش هایی را در مورد آنچه که آنها در مورد برند شما فکر می کنند جمع آوری کنید، بنابراین می توانید بر اساس آن پیشرفت کنید. در اینجا پنج نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا ترافیک آنلاین را که می تواند به تجارت تبدیل شود، هدایت کنید:

۱.از لیست ایمیل خود استفاده کنید

بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی است، اما امروزه به اندازه یک دهه پیش موثر است. شما نمی توانید این رویکرد را نادیده بگیرید حتی به اندازه ای که رویکردهای بازاریابی سنتی را از استراتژی تبلیغات خود حذف می کنید. کلید استفاده از ایمیل مارکتینگ این است که فهرستی از مشتریان قابل اعتماد ایجاد کنید و سپس محتوای با ارزش را به طور منظم به آنها ارائه دهید. اگر محتوا دارای گزینه اشتراک گذاری باشد و به اندازه کافی قانع کننده باشد، این مشتریان وفادار به راحتی با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و آنها را تشویق می کنند تا در خبرنامه ماهانه شما مشترک شوند.

همچنین بخوانید:   سئو در عصر جستجوی هوش مصنوعی

۲. محتوای خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

رسانه های اجتماعی بزرگترین بازار زمان ما هستند. اگر محتوای خود را در رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنید، به میلیون ها بازدید کننده آنلاین بالقوه دسترسی خواهید داشت. با تولید محتوای عالی شروع کنید و سپس روی اینفلوئنسرهای اجتماعی و تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید تا محتوا را به بیرون برسانید. به یاد داشته باشید که صفحات رسانه های اجتماعی خود را با وب سایت خود پیوند دهید.

۳. از سئوی درون صفحه استفاده کنید

تغییرات زیادی در سئوی داخل صفحه وجود دارد که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود ایجاد کنید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که مطمئن شوید محتوایی که منتشر می‌کنید برای بازدیدکنندگان مفید است، سرگرم‌کننده است و به اندازه کافی قانع‌کننده است که به اشتراک گذاشته شود. راه دیگر این است که اطمینان حاصل کنید که صفحات شما دارای توضیحات متا مختصر و برچسب‌های عنوان هستند. آخرین اما نه کم اهمیت، صفحه خود را قابل پیمایش و کاربر پسند کنید. هر چیزی که باعث شود بازدیدکنندگان جدید بیشتر از یک دقیقه با محتوای شما بمانند و درگیر شوند، برای سئوی صفحه و رتبه کلی سئوی شما عالی است.

۴. وبلاگ نویسی را شروع کنید

ایجاد صفحات فرود قدرتمند برای سایت شما و نادیده گرفتن نیاز به وبلاگ، آنقدر که تصور می کنید بازدیدکنندگان آنلاین را جذب نمی کند. یکی از محدودیت های صفحات فرود این است که محتوای آنها تغییر زیادی نمی کند. شما می توانید محتوای یکسانی را برای بیش از یک سال در یک صفحه داشته باشید. از طرف دیگر وبلاگ ها به شما این امکان را می دهند که هر چند وقت یکبار که می خواهید محتوای جدید را به سایت خود اضافه کنید. این به بازدیدکنندگان آنلاین دلیلی می دهد که به بازگشت ادامه دهند.

همچنین بخوانید:   اهمیت چت GPT برای سئو

۵. کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید

بسیاری از جستجوگران آنلاین، کلمات کلیدی کوتاهی را در مرورگر خود تایپ می کنند، که اولویت بندی این کلمات کلیدی را در محتوای شما منطقی می کند. با این حال، به همان اندازه که قابل جستجو هستند، آمار نشان می دهد که آنها همیشه به عنوان کلمات کلیدی دم بلند رتبه بالایی ندارند. توصیه می شود که کلمات کلیدی بلند و کوتاه را در محتوای خود هدف قرار دهید.

انتهای مطلب/ منبع