برای کارآفرینان، سئو بخش جدایی ناپذیر ساخت یک استارتاپ موفق از پایه است. استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار قدرتمند برای هر استارت آپی است. هفت دلیل وجود دارد که چرا بهینه سازی باید برای هر صاحب کسب و کاری در اولویت باشد.

۱.seo داده های رفتار مشتری را به استارت آپ ها ارائه می دهد

سئو داده های قابل توجهی را آشکار می کند. هرچه یک استارتاپ تحقیقات بیشتری در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو انجام دهد، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه مشتریان بالقوه جستجو می کنند دارند. زمانی که یک بنیان‌گذار به‌تازگی کسب‌وکار خود را آغاز می‌کند، اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان خود ندارد. سئو به جمع‌آوری این داده‌ها در طول زمان کمک می‌کند.

آن‌ها می‌توانند مدت‌ها پس از راه‌اندازی کسب‌وکار خود از آن بهره ببرند. برخی از بهترین ابزارهای سئو برای کمک به رتبه بالاتر در گوگل دارای نسخه های آزمایشی رایگان هستند. استارت‌آپ‌ها می‌توانند ببینند مخاطبان مشتری هدفشان از چه کلماتی برای انجام جستجو استفاده می‌کنند. همچنین می‌تواند جستجوی Google خود را انجام دهد و کلماتی را که مربوط به کسب و کارشان است وارد کند.

۲. سئو منجر به ترافیک و تبدیل بیشتر می شود

سئو به استارت آپ ها کمک می کند تا ترافیکی را دریافت کنند که می تواند تبدیل و درآمد ایجاد کند. ثابت شده است که ترافیک ارگانیک، ترافیکی که از جستجویی مانند گوگل می آید خیلی بهتر از هر نوع ترافیک دیگری علاوه بر بازاریابی ایمیلی تبدیل می شود.

۳. رایگان است

سئو می تواند رایگان باشد، همراه با بسیاری از ابزارهای لازم برای استفاده از آن، مانند Google Analytics و Google Search Console. با گوگل آنالیتیکس، می‌توانید ببینید که کاربران در یک وب‌سایت یا پلتفرم چه می‌کنند. کنسول جستجوی گوگل به بنیانگذار نشان می دهد که دقیقاً چه چیزی جستجو شده است و بازدیدکنندگان چگونه به آنجا می آیند. لینک های شکسته یا ۴۰۴ که برای سلامت سئو مضر هستند نیز قابل شناسایی هستند. برای کسب‌وکارهایی که به دنبال کمک حرفه‌ای هستند، راه‌هایی برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها هنگام انتخاب شرکت سئو بعدی شما وجود دارد .

همچنین بخوانید:   راهنمای سئوی کسب و کار الکترونیک

۴. سئو به استارت آپ ها کمک می کند تا تصمیمات کسب و کار آگاهانه ای داشته باشند

همان داده‌هایی که کمک می‌کند رفتار مشتری را درک کند، می‌تواند برای سایر اقدامات حیاتی راه‌اندازی استفاده شود. اطلاعات را می توان در یک استراتژی کلی کسب و کار به کار برد تا تصمیمات بنیانگذار را شکل دهد که منجر به راه اندازی موفقیت آمیز و مراحل رشد شود. داده‌های SEO همچنین می‌توانند تصمیم‌گیری‌های کسب‌وکار دیگر را نیز تعیین کنند.

۵. بهینه سازی برای گوگل اعتماد و ارزش مصرف کننده را تقویت می کند

سئو به استارتاپ ها کمک می کند تا با کمترین تلاش با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. وقتی یک کسب و کار نسبتاً بالا در نتایج جستجو ظاهر می شود، اعتماد مشتری را ایجاد می کند. از آنجا، این شرکت می تواند در جهت ایجاد احترام و اعتبار، که برای یک نام برند جدید با تکیه بر کانال های دیجیتال برای تبدیل ضروری است، کار کند.

۶. بهینه سازی SEO مخاطبان بلند مدت ایجاد می کند

سئو به کسب و کارها کمک می کند تا محتوای مورد نظر را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند. در عوض، با داشتن ترافیک در لحظه ای که یک تبلیغ تمام می شود، سئو به مرور زمان مخاطب ایجاد می کند. هرچه محتوای شما بهتر و محبوب‌تر باشد، سئوی آن در طول زمان قوی‌تر می‌شود، زیرا منابع دیگر به شما پیوند می‌دهند و Google به شما برای ارائه اطلاعات با کیفیت، نه اسپم، پاداش می‌دهد. گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کند، که ممکن است بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد یا نه. “جستجو یک راه حل یکبار مصرف نیست، بلکه یک فرآیند دائمی برای به روز ماندن است.

همچنین بخوانید:   نقشه برداری محتوا چگونه انجام می شود؟

۷. سئو نتایج را برای استارت آپ ها ارائه می دهد

ایجاد حضور دیجیتال برای هر استارتاپی، صرف نظر از صنعت، حیاتی است. بهترین راه برای کسب آگاهی، ارزش ویژه برند، از طریق سئو است. ابزارهای بهینه‌سازی به کسب‌وکارها امکان دسترسی آسان به داده‌های مربوط به مخاطبانشان را می‌دهد. فراتر از آن، بهینه سازی موتورهای جستجو ارزان ترین راه برای ایجاد پایگاه مشتری و القای اعتماد مصرف کننده است. برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مستقر که نمی‌خواهند برای کمپین‌های تبلیغاتی در مقیاس بزرگ هزینه کنند، بهینه‌سازی موتورهای جستجو بهترین راه برای ایجاد یک برند است.

انتهای مطلب/ منبع