یک استراتژی خوب، پایه و اساس تمام فعالیت‌های درون سازمان را تشکیل می‌دهد و نحوه ایجاد آن، تصمیم‌گیری را هدایت می‌کند، زیرا تیم‌های شما برای دستیابی به اهداف سئو بین‌المللی شما تلاش می‌کنند. به عنوان مثال، فرض کنید شرکت شما قصد دارد سهم بازار خود را از طریق توسعه بین المللی گسترش دهد. در آن صورت، استراتژی شما باید آن بازارهای هدف جدید، بهترین مجموعه محصول و اهداف فروش هر بازار را مشخص کند. فقدان این طرح اساسی منجر به هرج و مرج، هدر رفت قابل توجه منابع و تصمیمات ضعیف خواهد شد. اما وقتی در دسترس باشد و با استراتژی سئوی شما هماهنگ باشد، چندین مزیت و پاداش برای تیم خود به دست خواهید آورد.

۱.مکمل برنامه راهبردی گسترده تر است

برنامه استراتژیک کلی شرکت پایه و اساس سئوی بین المللی شما را فراهم می کند. جهتی را که سازمان باید در آن منابع را تخصیص دهد، پردازش کند و اهداف واقع گرایانه ای را که در راستای مأموریت کلی باشد، تعیین می کند. این همسویی باید بسیاری از ملاحظات مربوط به سئو را افزایش دهد که اغلب در شرکت های دیگر مورد توجه قرار می گیرند.

۲.  تیم ها به جای واکنش پذیر فعال می شوند

با داشتن بازار هدف، مجموعه محصول و اهداف فروش، تیم های رهبری، می توانید تصمیم بگیرید و تاکتیک های خاصی را برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف شناسایی کنید. این امر در هنگام استفاده از سئو به عنوان یک کانال به عنوان بخشی از ترکیب، اهمیت بیشتری دارد. شما می توانید با ریسک کمتر و درک بهتر حوزه ها و اهداف کلیدی تمرکز، چندین تصمیم مهم را شروع کنید. یکی از تصمیمات نادیده گرفته شده زیرساخت وب است. این عدم برنامه‌ریزی می‌تواند موفقیت شما را از مسیر خارج کند و حجم زیادی از کار را با توسعه‌دهندگان دیگر ایجاد کند.

همچنین بخوانید:   اشتباهات سئو که باعث تضعیف وب سایت های کسب و کار الکترونیک می شود

تصمیم گیری برای استفاده از ccTLD یا پوشه ها بخش آسانی است. مراحل پیچیده تر، ساختار کلی سایت، قراردادهای نامگذاری صفحه، و مهمتر از همه، نحوه مدیریت CMS فعلی با بومی سازی و محتوای غیر محلی سازی شده است. تفاوت های ظریف بازار باید شناسایی و در زیرساخت وب شما لحاظ شود. اینها شامل بومی سازی ارز، اندازه ها، سازگاری فنی و البته قیمت گذاری است. همه اینها بر فناوری مورد استفاده و همچنین محتوای لازم برای بازارهای محلی تأثیر خواهند داشت. برخی از این موارد به طور سنتی دغدغه سئو محسوب نمی شوند. اما تیم سئو باید در این بحث ها با طرح محصول و نمودارهای دانش ادغام شود، به خصوص در حال حاضر. بسیاری از مواردی که اغلب باید بعداً “تثبیت” شوند، از همان ابتدا با همکاری در مراحل اولیه به طور بهینه ترکیب می شوند.

۳.  یک استراتژی بین المللی اختصاصی کارایی عملیاتی را افزایش می دهد

با همسو کردن استراتژی سئو بین‌المللی با برنامه استراتژیک کلی، ایجاد یک نقشه راه برای همسویی فعالیت‌های عملکردی سازمان و تخصیص صحیح بودجه لازم برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بسیار آسان‌تر است. صرفه جویی در زمان، تصمیم گیری های دقیق و تنظیمات گردش کار، کارایی عملیاتی را افزایش می دهد. سئوی بین المللی در صدر سئو سنتی قرار دارد. هنگامی که اصول سئو به خوبی در وب سایت های بازار جدید ، روابط عمومی و ایجاد محتوا ادغام شود ، بیشتر تلاش های سئو راضی می شود. این به تیم اجازه می دهد تا روی کارهایی تمرکز کند که باعث افزایش ترافیک می شود. هر چه تیم‌ها عمیق‌تر همسو باشند و نیازها و نیازهای فردی آنها یکپارچه‌تر شود، اشتباهات کمتری باید بعداً برطرف شوند. با اضافه شدن بازارهای بیشتری به این ترکیب، می توان از یک فرآیند آزمایش شده و واقعی پیروی کرد، این امر سودهایی را به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید:   محتوای اشتراکی چیست؟

۴. بهبود KPI و همسویی اهداف

متأسفانه، اغلب «منابع» کافی برای انجام وظایف حیاتی سئو وجود ندارد، که معمولاً ناشی از ناهماهنگی با فناوری اطلاعات یا سایر اهداف اجرایی است. زمانی که SEO بهتر در گردش کار توسعه یکپارچه شود، بسیاری از وظایف مرتبط با SEO را می توان به طور طبیعی به عنوان بخشی از گردش کار کلی تکمیل کرد. تیم‌های سئو بالغ‌تر، تلاش‌های خود را با اهداف استراتژیک هماهنگ می‌کنند و «سهم مشارکتی» از اهداف فروش کلی ایجاد می‌کنند. در طول جریان کاری همسویی بازار، تیم سئو باید مفاهیم و عبارات کلیدی را که نشان دهنده موضوع محتوا برای بازار است، شناسایی کرده باشد.

شما می‌توانید از این داده‌ها برای نشان دادن «فرصت از دست رفته» استفاده کنید، زمانی که ترافیک را از مرتبط‌ترین کلماتی که بازار محلی استفاده می‌کند، رتبه‌بندی نمی‌کنید و نمی‌گیرید. این مدل یک محیط «به من کمک کن کمکت کنم» را تداعی می‌کند و بر افرادی که مسئول اهداف کلی هستند فشار وارد می‌کند تا از سهم ترافیک واجد شرایط سئو و فروش به سایت قدردانی کنند.

جمع بندی

اغلب، کارشناسان سئو بیش از حد بر تاکتیک‌ها متمرکز هستند و از چک‌لیست‌ها و ابزارها استفاده می‌کنند و به اندازه کافی برای استفاده از برنامه‌ها و اهداف استراتژیک موجود برای توجیه و اجرای تلاش‌های سئوی خود تلاش نمی‌کنند. مزایای ذکر شده در بالا، تفکر و زمان لازم برای توسعه یک استراتژی سئو بین المللی قوی را توضیح می دهد. ترازهای فرآیند ساده مقیاس را امکان پذیر می کند و نیاز به تعمیر چیزها را بعداً به حداقل می رساند. در همین حال، هم ترازی KPI و پتانسیل مشارکت سئو، نیاز به ادغام سئو را به طور کامل در جریان کار برجسته می کند.

همچنین بخوانید:   سئوی بین المللی: چگونه وب سایت خود را برای سایر کشورها بهینه کنید

انتهای مطلب/ منبع